Mahassa outoa kuplintaa, nipistelyä ja nykimisiä
No, otsikossa se tulikin. Mahassa, erityisesti navan ympärillä ja kylkikaarien, varsinkin oikealla puolella, on alkanut tuntumaan outoja tuntemuksia. Tuntemukset alkaneet jo ainakin kuukausi sitten. Maha kerää myös ilmaa paljon, välillä jopa kivuliaasti. Vatsani on aina ollut herkkä, mut tää on jotenkin outoa. Meen kyllä varmaan pian lääkäriin, mutta en usko kyseessä olevan akuuttivaiva, kun näin kauan kestänyt ja pysynyt samanlaisena. Ajattelin, josko joku osaisia jakaa omia tai läheisensä kokemuksia. :)
Olen 20-vuotias nainen, ruokavalio ja paino ihan normaalit. Raskautta pelkäsin, mutta olen tehnyt viisi testiä eikä paino tai vyötärönympärys oo heilahtanut mihinkään, vaikka raskaus olisi jo viikolla 18. :D
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???
No tietysti siitä kerrasta, jolloin mahdollinen raskaus olis alkanu. :)
Vierailija</p><p>Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???</p><p>[/quote kirjoitti:
idioottejahan nää on, ja niin säälittävästi toivovat raskautta jonkun miesparan pitääkseen väkisisn, ja kesrjäävät vahvistusta täällä kun eivät muuten saa...
Jestas, minullakin samaa! Ihan vauvan potkuilta tuntuu välillä! Raskaana en voi olla, en ole vuosiin harrastanut seksiä miehen kanssa...
Onpa outo juttu! Mulla ihan samoja tuntemuksia enkä tullut yhtän viisaammaksi vaikka lääkäriäkin konsultoin. Lisäksi uutena oireena elohiiret jaloissa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija</p><p>Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???</p><p>[/quote kirjoitti:
idioottejahan nää on, ja niin säälittävästi toivovat raskautta jonkun miesparan pitääkseen väkisisn, ja kesrjäävät vahvistusta täällä kun eivät muuten saa...
mä en esim lasta halua, sillä seksi oli yhdenyön jutun kanssa (kondomi meni rikki, mutta on e-pillerit), joka asuu toisessa maassa. Olen opiskelija ja en ole ikinä ajatellut lapsia tulevaisuuteeni. Muutkin täällä ovat helpottuneita kun eivät ole raskaana/PELKÄÄVÄT olevansa raskaana. Eivät toivo sitä tai hae vahvistusta.
Luetunymmärtäminen olisi sulle kätevä taito.
mä en käytä maitotuotteita, sillä on ollut aiemmin muita ongelmia, äiti ehdotti myös keliakiaa. En kyllä osaa yhdistää ongelmia gluteiiniin, sillä käytän sitä sisältäviä tuotteita harvoin. Testissä voisi varmuuden vuoksi käydä jos oireet ei vähene.