Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahassa outoa kuplintaa, nipistelyä ja nykimisiä

Vierailija
11.10.2015 |

No, otsikossa se tulikin. Mahassa, erityisesti navan ympärillä ja kylkikaarien, varsinkin oikealla puolella, on alkanut tuntumaan outoja tuntemuksia. Tuntemukset alkaneet jo ainakin kuukausi sitten. Maha kerää myös ilmaa paljon, välillä jopa kivuliaasti. Vatsani on aina ollut herkkä, mut tää on jotenkin outoa. Meen kyllä varmaan pian lääkäriin, mutta en usko kyseessä olevan akuuttivaiva, kun näin kauan kestänyt ja pysynyt samanlaisena. Ajattelin, josko joku osaisia jakaa omia tai läheisensä kokemuksia. :)

Olen 20-vuotias nainen, ruokavalio ja paino ihan normaalit. Raskautta pelkäsin, mutta olen tehnyt viisi testiä eikä paino tai vyötärönympärys oo heilahtanut mihinkään, vaikka raskaus olisi jo viikolla 18. :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun laktoosi-intoleranssi alkoi tuollaisilla ongelmilla. Keliakia kannattaa tutkia myös. 

mä en käytä maitotuotteita, sillä on ollut aiemmin muita ongelmia, äiti ehdotti myös keliakiaa. En kyllä osaa yhdistää ongelmia gluteiiniin, sillä käytän sitä sisältäviä tuotteita harvoin. Testissä voisi varmuuden vuoksi käydä jos oireet ei vähene.

Vierailija
22/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???

No tietysti siitä kerrasta, jolloin mahdollinen raskaus olis alkanu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up 

Vierailija
25/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija</p><p>Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???</p><p>[/quote kirjoitti:

idioottejahan nää on, ja niin säälittävästi toivovat   raskautta jonkun miesparan pitääkseen väkisisn, ja kesrjäävät vahvistusta täällä kun eivät muuten saa...

Vierailija
26/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, minullakin samaa! Ihan vauvan potkuilta tuntuu välillä! Raskaana en voi olla, en ole vuosiin harrastanut seksiä miehen kanssa...

Vierailija
27/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo juttu! Mulla ihan samoja tuntemuksia enkä tullut yhtän viisaammaksi vaikka lääkäriäkin konsultoin. Lisäksi uutena oireena elohiiret jaloissa :D.

Vierailija
28/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija</p><p>Anteeksi, mutta mistä te laskette noita raskausviikkoja, jos menkat tulee normaalisti ja raskauttakaan ei ole???</p><p>[/quote kirjoitti:

idioottejahan nää on, ja niin säälittävästi toivovat   raskautta jonkun miesparan pitääkseen väkisisn, ja kesrjäävät vahvistusta täällä kun eivät muuten saa...

mä en esim lasta halua, sillä seksi oli yhdenyön jutun kanssa (kondomi meni rikki, mutta on e-pillerit), joka asuu toisessa maassa. Olen opiskelija ja en ole ikinä ajatellut lapsia tulevaisuuteeni. Muutkin täällä ovat helpottuneita kun eivät ole raskaana/PELKÄÄVÄT olevansa raskaana. Eivät toivo sitä tai hae vahvistusta. 

Luetunymmärtäminen olisi sulle kätevä taito. 

Vierailija
29/30 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi