Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko ostaa tenoja apteekista?

Vierailija
11.10.2015 |

Jos esim äitisi pyytäisi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miksei? Eihän ne kaupassa eikä apteekissa kysy kelle ostat. Mieheni ostaa minulle aina terveyssiteet, ei näytä sitä häpeilevän. 

Vierailija
2/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, miksei? Eihän ne kaupassa eikä apteekissa kysy kelle ostat. Mieheni ostaa minulle aina terveyssiteet, ei näytä sitä häpeilevän. 

Sepä se. Pikkupaikkakunnan juorukello kuitenkin päättelisi, että ostat tenat itsellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, käskisin mennä lääkäriin, josta saisi apua. Jos ei saisi apua, saisi lapun, jolla saisi ilmaiset tenat ja kotiin kannettuna tai voisi hakea tk:sta. Epäilen myös kaupan tenojen olevan halvempia kuin apteekissa, ostaisin ensiavuksi siis kaupasta.

Vierailija
4/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole kalliimpia siellä? Mä ostan kaupasta.

Vierailija
5/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Pikkupaikkakunnan juorukello kuitenkin päättelisi, että ostat tenat itsellesi

Ai se apteekin farmaseutti? Hänellä on varmaan samanlainen vaitiolovelvollisuus myymiensä lääkkeiden ja muiden artikkeleiden suhteen kuin muillakin terveydenhuollon ihmisillä. En usko, että menee kertomaan naapurille, että se " Jaana osti Tenoja " :D

Vierailija
6/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki tenojen sijasta betmigaa tai jotain muuta lääkettä siihen vaivaan.

Vierailija
7/7 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tavallisesta kaupasta, koska siellä ne ovat halvempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän