Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko ostaa tenoja apteekista?

Vierailija

Jos esim äitisi pyytäisi

Kommentit (7)

Vierailija

Hah, miksei? Eihän ne kaupassa eikä apteekissa kysy kelle ostat. Mieheni ostaa minulle aina terveyssiteet, ei näytä sitä häpeilevän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hah, miksei? Eihän ne kaupassa eikä apteekissa kysy kelle ostat. Mieheni ostaa minulle aina terveyssiteet, ei näytä sitä häpeilevän. 

Sepä se. Pikkupaikkakunnan juorukello kuitenkin päättelisi, että ostat tenat itsellesi

Vierailija

En ostaisi, käskisin mennä lääkäriin, josta saisi apua. Jos ei saisi apua, saisi lapun, jolla saisi ilmaiset tenat ja kotiin kannettuna tai voisi hakea tk:sta. Epäilen myös kaupan tenojen olevan halvempia kuin apteekissa, ostaisin ensiavuksi siis kaupasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Pikkupaikkakunnan juorukello kuitenkin päättelisi, että ostat tenat itsellesi

Ai se apteekin farmaseutti? Hänellä on varmaan samanlainen vaitiolovelvollisuus myymiensä lääkkeiden ja muiden artikkeleiden suhteen kuin muillakin terveydenhuollon ihmisillä. En usko, että menee kertomaan naapurille, että se " Jaana osti Tenoja " :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat