Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni nukahti suuseksiä antaessaan

Vierailija
11.10.2015 |

Lauantai- iltana, eli eilen, katsoin aviomieheni kanssa telkkaria ja nautimme viiniä muutasia lasillista.  Kello oli noin  01, kun siirryimme makuuhuoneeseen. Minun mielestäni kello oli jo aika paljon ja ajattelin, että käymme nukkumaan. Miehelläni oli muuta mielessä ja hän alkoi suudella minua.  Siitä hän siirtyi antamaan minulle suuseksiä ja dildottamaan minua samalla. Mieheni tietää, että tykkään tästä yhdistelmästä tosi paljon. Mieheni vielä erikseen mainitsi, että sessio on vasta alussa. Olen kertonut miehelleni, että nautin odotuksen tunteesta. Niinpä mieheni piti tuttuun tapaansa välillä taukoja toiminnassaan. Tauot muuttuivat aika pitkiksi, kunnes huomasin mieheni nukahtaneen.  Odotin hetken hänen heräämistä,  mutta kun mitään ei enää tapahtunut, komensiniin mieheni nukkumaan omalle tyynylleen. Näin mies tekikin sanaakaan sanomatta ja aloimme kumpikin nukkumaan.

Tänään asiasta ei ole puhuttu mitään. Olen koko päivän yrittänyt miettiä erilaisia suhtautumistapoja tähän asiaan. Tiedän toki, ettei mies ole mikään kone ja hänkin voi olla väsynyt ja usein hän onkin. Mutta miksi hän edes aloitti koko session, jos häntä kerran väsytti? Mitä tästä pitäisi ajatella ja miten toimia jatkossa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesta kommenteistanne! 

Sanoinko jossain kohtaa olevani loukkaantunut? En ole loukkaantunut miehelleni mistään. Olen vain pettynyt, kun odotin vähän toisenlaista viikonloppua, varsinkin sokeroinnin jälkeen. Olen myös ihmeissäni, kun tällaista ei ole ennen tapahtunut. Mutta nyt yön nukuttuani jo helpottaa.

Joku luulee minua parikymppisenä draamailijaksi. Sehän on kohteliaisuus. Olen nimittäin lähempänä viittäkymppiä, kuin kahtakymppiä. Draamailija?  Niin kai sitten.

Vierailija
22/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 21 kirjoitti siis Ap. Samoin neloskommenttiani kirjoitin niin tohkeissaan,  että jäi Ap lopusta pois.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on unettava pipari.

Vierailija
24/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oli sokeroitu ja kaikkea niin miksi ihmeessä et itse sitten tehnyt aloitetta vaikka siltä ei nyt tuntunutkaan? miksi miehen se pitää tehdä?

Vierailija
25/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oli sokeroitu ja kaikkea niin miksi ihmeessä et itse sitten tehnyt aloitetta vaikka siltä ei nyt tuntunutkaan? miksi miehen se pitää tehdä?

Tuolla aiemmin jo pohdin, miksen tehnyt itse aloitetta aiemmin. Kai mä toivoin, että mies innostusi asiasta vähän enemmän. Nyt pohdin, pitäiskö tästä päätellä, että mies tykkää enemmän karvoista. Ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja hän sanoo tykkäävänsä enemmän ilman karvoja.

Ap

Vierailija
26/26 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin jo pohdin, miksen tehnyt itse aloitetta aiemmin. Kai mä toivoin, että mies innostusi asiasta vähän enemmän. Nyt pohdin, pitäiskö tästä päätellä, että mies tykkää enemmän karvoista. Ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja hän sanoo tykkäävänsä enemmän ilman karvoja.

Ap

Älä ylianalysoi. Mies oli väsynyt ja viini teki tehtävänsä, ei mitään muuta.