Mieheni nukahti suuseksiä antaessaan

Vierailija

Lauantai- iltana, eli eilen, katsoin aviomieheni kanssa telkkaria ja nautimme viiniä muutasia lasillista.  Kello oli noin  01, kun siirryimme makuuhuoneeseen. Minun mielestäni kello oli jo aika paljon ja ajattelin, että käymme nukkumaan. Miehelläni oli muuta mielessä ja hän alkoi suudella minua.  Siitä hän siirtyi antamaan minulle suuseksiä ja dildottamaan minua samalla. Mieheni tietää, että tykkään tästä yhdistelmästä tosi paljon. Mieheni vielä erikseen mainitsi, että sessio on vasta alussa. Olen kertonut miehelleni, että nautin odotuksen tunteesta. Niinpä mieheni piti tuttuun tapaansa välillä taukoja toiminnassaan. Tauot muuttuivat aika pitkiksi, kunnes huomasin mieheni nukahtaneen.  Odotin hetken hänen heräämistä,  mutta kun mitään ei enää tapahtunut, komensiniin mieheni nukkumaan omalle tyynylleen. Näin mies tekikin sanaakaan sanomatta ja aloimme kumpikin nukkumaan.

Tänään asiasta ei ole puhuttu mitään. Olen koko päivän yrittänyt miettiä erilaisia suhtautumistapoja tähän asiaan. Tiedän toki, ettei mies ole mikään kone ja hänkin voi olla väsynyt ja usein hän onkin. Mutta miksi hän edes aloitti koko session, jos häntä kerran väsytti? Mitä tästä pitäisi ajatella ja miten toimia jatkossa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen mies ja joskus nukahtanut kun mulle annetiin suuseksiä. Ei voi mitään. Joskus päivä on pitkä, punkku ottaa vähän päähän, ja sit vain nukahtaa. Ihan sama mikä tilanne päällä. Ehkä teinillä (14 v) riittää aina innostus ja jännitys kun asia on vilä uusi. Mutta aikuiselle normi ihmiselle tuo seksin harrastaminen ei enää ole niin ihmeelinen juttu ja välillä nukkuminen voittaa leikkimistä.

Vierailija

Kiitos näkökulmistanne!  Taidanpa tehdä niinkuin neuvoitte, että annan asian olla. Se on yksi suhtautumistapa asiaan, joita olen pohtikut.  Mietin vaan, pitäisikö tapahtuneesta päätellä jotain, mutta ei kai sitten. Asia on varmaankin ok, vaikka minusta pahalta tuntuukin.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Ei kai tuosta ny isua numerua tarvi tehä. Sattui olemaan pitkä päivä takana ja nyt tuli "viimeinen niitti". Ei se silti tarkoita, että olisit yhtään vähemmän haluttava.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

So what! Tuhvelon tuoksu lienee ollut niin huumaava että mies nukahti nukkensa päälle.

Voihan se hyvin näinkin olla. Kävin vieläpä eilen sokeroinnissa ja odotin vähän erilaista iltaa. Toivoin mieheni innostuvat vähän enemmän, mieluiten jo aiemmin illasta. Ei auta kuin niellä pettymys.

Ap

Vierailija

On sinullakin ongelmat, kun tuollaista jäät vatvomaan! Ihan v-tuillakseen mies nukahti...Taisi kuule se myöhäinen ajankohta, viini ja rouvan vaatimat tauot tehdä tehtävänsä ja Nukkumatti vei voiton.

Vierailija

Luulen että mullakin mies on joskus meinannut nukahtaa kesken. Joskus kestää ennen kuin O tulee ja miehellä vauhti hidastuu.. ja hidastuu.. Pari voihkaisua ja kiemurtelua, niin kieli alkaa käydä taas:)

Vierailija

Yritän asennoitua ajattelemaan niin, että nukahtaminen oli vain söpöä.

Anastasia kirjoitti:

Ei kai tuosta ny isua numerua tarvi tehä. Sattui olemaan pitkä päivä takana ja nyt tuli "viimeinen niitti". Ei se silti tarkoita, että olisit yhtään vähemmän haluttava.

Näin yritän parhaani mukaan asennoitua asiaan. Kiitos Anastasia sinulle viimeisestä lauseesta! Se lohduttaa.

Vierailija

Miksi et itse tehnyt aloitetta aiemmin illalla, virkeänä? Tee tänään! Vai oletko joku prinsessa, jota miehen pitää aina liehitellä? Newsflash: Mieskin haluaa tuntea olevansa haluttava ja voit antaa sen kokemuksen hänelle tekemällä aloitteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eksäni nukahti kerran sormet sisälläni, ensiksi vitutti mutta sitten nauratti. :D

Mies siis vitutti sinua sormet sisällä.

Uusi termi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat