Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei h****, näinkö tässä kävi?

Vierailija

Olen kuukauden tapaillut erästä miestä, ei olla tapailtu kovinkaan tiiviisti, pari kertaa viikossa miehen työn ja opiskelun takia. Nyt ollaan tavattu parin viikon aikana vaan kaksi kertaa. Puhutaan puhelimessa joka päivä, miehen aloitteesta. Perjantaina mies sanoi että voisi tulla meille sunnuntaina kun on sillon vapaa. Sanoi vielä kaksi kertaa puhelun aikana että sillä on ikävä mua. Tänään pistin sille aamupäivällä viestiä että monen aikaan se ajatteli tulla. Ei mitään vastausta. Viiden aikaan laitoin viestiä että niin ollaanko näkemässä vielä tänään. Ei vastausta. Kuudelta soitin miehelle, ei vastausta. Nytkö se lemppas mut vai mitä tässä nyt kävi? Olen kyllä kuullut tällaisista tyypeistä jotka vaan ottaa etäisyyttä pikkuhiljaakun ei uskalla sanoa suoraan ettei halua ei halua jatkaa tapailua. Onkohan tää nyt sellanen keissi että miestä ei vaan kiinnosta enää? Ärsyttää aivan sairaasti.

Kommentit (13)

Vierailija

Nyt se soitti että on ollut nukkumassa ja lähtee heti tulemaan. Teki kyllä mieli sanoa että älä tule. Toisaalta haluan jutella kasvotusten meidän suhteen? tilasta.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko se vaan krapulapanemaan sua? Oliko lähtenyt eilenkin joku gimma baarista mukaan...

Sen lapsi on sillä aina viikonloppuisin plus se ei käytä alkoholia.

ap

Vierailija

Noh, aika paska syy, enimmäkseen välinpitämättömyyttä, mutta teidän "suhde" on sen verran tuore ja alkutekijöissä, etten ainakaan itse ottaisi tätä kämmiä puheeksi. Unohda toistaiseksi mitä tapahtui ja pidä hauskaa, jos mies uudelleen toimii samoin/muulla tavalla herättää epäluottamusta tai loukkaa, itse keskustelisin tai pistäisin poikki. Jos mies itse ottaa tänään asian puheeksi, ei siis vaan heitä että "sori kun kesti" vaan oikeasti tuntuu ymmärtävän vähän töpeksineensä, kertoisin kyllä mitä mieltä asiasta olen.

Vierailija

Aika pahalle kuulostaa jos mies ei tuon enempää ole teidän treffeistä innostunut. Toista kertaa en enää antaisi mennä noin helpolla, vaan eiköhän se olisi siinä. En haluaisi olla mikään paremman puutteessa -nainen.

Vierailija

No jotkut on sellaisia nukkumatteja. Mun mielestä ihan hyvä syy, ja jos tuosta vetää herneet niin itse en ainakaan haluaisi sellaista henkilöä deitata jatkossa.

Vierailija

Ap päivittää että meillä oli tosi hauskaa eilen, enkä halunnut pilata tunnelmaa ruinaamalla miehelle. Mies kyllä pyysi anteeksi ettei sillä ole ollut aikaa mulle. Katson nyt miten tää tästä kehittyy, en kyllä rupea miksikään varavaihtoehtonaiseksi, jota nusastaan kun ei ole muuta tekemistä. Kyllä sen ajan kanssa näkee onko se toinen oikeasti kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jotkut on sellaisia nukkumatteja. Mun mielestä ihan hyvä syy, ja jos tuosta vetää herneet niin itse en ainakaan haluaisi sellaista henkilöä deitata jatkossa.

Ja näitä nukkumatteja on sitten ihan yhtälailla naisissakin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat