Joku kokkaa ruokaa mun päässä

Vierailija

Pystyn maistamaan maut aivoissa, vaikka tällä hetkellä juon vain olutta.

Kommentit (6)

Vierailija

Kanelin ja sarviapilan käytön maistaneena ilmeisesti on tulossa jotain Intialaista. Suukin alkoi erittämään enemmän sylkeä. Näinhän käy aina ruuan odotuksessa.

Vierailija

Ehkä sulla on vain aivoverenkiertohäiriö tai jokin sähköinne ongelma kuten epilepsian alkuoireissa tai migreeniaurassa. Saat aistiharhoja ja kohta aivoveritulpan ja heräät kolmen viikon päästä puoliksi halvaantuneena ja puhekyvyttömänä neurologiselta osastolta. Lissä viinaa, silimät liikkuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on vain aivoverenkiertohäiriö tai jokin sähköinne ongelma kuten epilepsian alkuoireissa tai migreeniaurassa. Saat aistiharhoja ja kohta aivoveritulpan ja heräät kolmen viikon päästä puoliksi halvaantuneena ja puhekyvyttömänä neurologiselta osastolta. Lissä viinaa, silimät liikkuu!

Olet ikävä ihminen. Laukut on pakattuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen realisti. Alkoholi ja muut aineet aiheuttavat aivoverenvuotoja ja muuta. Se kannattaa muistaa kaiken biletyksen keskellä, että välttämättä ikävin vaihto ei olekaan kuolema, vaan jokin välimuoto täysin autettavana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen realisti. Alkoholi ja muut aineet aiheuttavat aivoverenvuotoja ja muuta. Se kannattaa muistaa kaiken biletyksen keskellä, että välttämättä ikävin vaihto ei olekaan kuolema, vaan jokin välimuoto täysin autettavana.

Harmi että lsd ei ole laillista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat