Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5. Luokkalainen ei suostu enää pukemaan toppahousuja.

Vierailija

Käyttääkö teidän esiteinit/teinit toppahousuja? Meillä on enää turha edes tyrkyttää välikausi/toppahousuja.. Eikö joku skeittimuoti edes sisällä toppahousuja?!

luulen että palelluttaa kassinsa.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Ei käytä, ellei olla laskettelemassa. Vai onko teillä jo niin paljon pakkasta jossain, että tartteis kassien vuoksi käyttää toppahousuja??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei käytä, ellei olla laskettelemassa. Vai onko teillä jo niin paljon pakkasta jossain, että tartteis kassien vuoksi käyttää toppahousuja??

eiköhän noita pakkasia vielä tule koko suomeen..

Vierailija

Miksi tarvitsisi käyttää toppahousuja? En minäkään käytä ja tuskin sinäkään. Anna valita itse vaatteensa. Kyllä se itse tietää, että paleltaako vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi käyttää toppahousuja? En minäkään käytä ja tuskin sinäkään. Anna valita itse vaatteensa. Kyllä se itse tietää, että paleltaako vai ei.

Minä en myöskään aja pyörällä kouluun pakkasessa pelkät legginsit jalassa.

Mitä enemmän on vanhempia jotka antavat lapsen tehdä ihan mitä haluaa, niin sitä enemmän on tätä kesäpukeutumista talvisin, kesätennarit (ilman paksua talvivuorta) ja kesä nilkkasukat, paljaat nilakt ja leggarit... cool ou jee... hei mix meidän lapset on koko ajan kipeänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa syksyä? Joo ei... Pitkät kalsarit, sisähousut ja vaikkapa tuulihousut nyt ekana.

joo, kyllä se talvi sieltä tulee nopeemmin kun huomaatkaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän on vanhempia jotka antavat lapsen tehdä ihan mitä haluaa, niin sitä enemmän on tätä kesäpukeutumista talvisin, kesätennarit (ilman paksua talvivuorta) ja kesä nilkkasukat, paljaat nilakt ja leggarit... cool ou jee... hei mix meidän lapset on koko ajan kipeänä.

Mitä enemmän on sinun kaltaisiasi äitejä, jotka holhoavat lapsensa piloille joka asiassa, sitä enemmän meillä on tulevaisuudessa flegmaattisia imbesillejä, jotka eivät itse osaa tehdä elämässään mitään valintoja tai ratkaisuja. Kyllä viidesluokkalainen tietää ihan tasan tarkkaan, että millaisissa vaatteissa viihtyy, tai paleltaako vai ei. Ihan kaikkien ei soisi tekevän lapsia ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän on sinun kaltaisiasi äitejä, jotka holhoavat lapsensa piloille joka asiassa, sitä enemmän meillä on tulevaisuudessa flegmaattisia imbesillejä, jotka eivät itse osaa tehdä elämässään mitään valintoja tai ratkaisuja. Kyllä viidesluokkalainen tietää ihan tasan tarkkaan, että millaisissa vaatteissa viihtyy, tai paleltaako vai ei. Ihan kaikkien ei soisi tekevän lapsia ollenkaan.

johan pomppas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tätä hei mitä välii tyyppiä, joka todellakin pääsee helpommalla kun antaa sen kersan tehdä mitä se kersa ja sen kaverit tahtoo.

Erityisen noloa on pitää pyöräilykypärää päässä, eikö niin... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa syksyä? Joo ei... Pitkät kalsarit, sisähousut ja vaikkapa tuulihousut nyt ekana.

joo, kyllä se talvi sieltä tulee nopeemmin kun huomaatkaan!

Meillä oli viime viikolla useanan aamuna -8... -10 pakkasta, eikä asuta Lapissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ne iänkaiken ovat kieltäytyneet. Tässä iässä sitten palataan takaisin. Mummo. 

Näin on. Lähestyn toista toppahousukautta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat