Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuvatko miehet?

Vierailija

Kuinka se näkyy käytännössä? Mistä tietää että mies on rakastunut?
MIES miten sinä käyttäydyt rakastuneena ja mitä tunteita ja muita ajatuksia rakkauden kohde herättää?

N26

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mun mies ainakin kertoo sen mulle monta kertaa päivässä! Myös arjen pienissä teoissa se näkyy ja mies tekee myös yllätyksiä arjen keskellä :)

Vierailija

Ei miehet rakastu. He tuntevat seksuaalista halua ja muodostavat riippuvuussuhteen siihen naiseen, joka tarjoaa heille seksuaalista tyydytystä. Joskus miehet sanovat sitä kiintymykseksi, mutta riippuvuutta se lähinnä on.

Vierailija

Haluaa että kultsulla on kaikki hyvin. Lähettää rakkausviestejä pitkin päivää, kotona pussaa ja halaa aina ohikulkiessa. Haluaa olla lähellä. Auttaa, kuljettaa, jne. Siinä pari esimerkkiä.

Vierailija

Suurin osa ihmisistä ei rakastu koskaan. Yleensä suhteet perustuvat niin miehillä kuin naisillakin riippuvuuteen esim. seksin tai rahan vuoksi, tai ihan vain sosiaaliseen painostukseen, että " pitää" olla parisuhde. Todella harva onnekas löytää oikeasti tosirakkauden.

Vierailija

Miehet ovat ainoita jotka rakastuvat. Naiset laskelmoivat hyötyjä. Elukoita kun ovat.

Jos mies rakastuu naiseen kannattas hänen ymmärtää, että tätä naista tulee pitää kuin eläintä, että harmoninen elämä on mahdollista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluaa että kultsulla on kaikki hyvin. Lähettää rakkausviestejä pitkin päivää, kotona pussaa ja halaa aina ohikulkiessa. Haluaa olla lähellä. Auttaa, kuljettaa, jne. Siinä pari esimerkkiä.

Tää ehkä alussa, mutta tilaisuuden tullen kyllä kelpaa muidenkin "kultsien" tavara. Ei niin väliä, kuka sitä pillua kantaa, kunhan saa tyydyttää tarpeensa siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ainoita jotka rakastuvat. Naiset laskelmoivat hyötyjä. Elukoita kun ovat.

Jos mies rakastuu naiseen kannattas hänen ymmärtää, että tätä naista tulee pitää kuin eläintä, että harmoninen elämä on mahdollista. 

Evoluutiossa tämä käy hyvin selväksi, koska naiset eivät ole pärjänneet fyysisesti, niin juonittelu ja laskelmointi on jäänyt jäljelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ehkä alussa, mutta tilaisuuden tullen kyllä kelpaa muidenkin "kultsien" tavara. Ei niin väliä, kuka sitä pillua kantaa, kunhan saa tyydyttää tarpeensa siihen.

Älä projisoi. Se, että sinä olet tuollainen ei tarkoita että muut ovat. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on väliä. Itse panen vain kauniimpaa, kuin sitä kenen kanssa olen parisuhteessa. Eihän siinä mitään järkeä muuten olisi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet rakastu. He tuntevat seksuaalista halua ja muodostavat riippuvuussuhteen siihen naiseen, joka tarjoaa heille seksuaalista tyydytystä. Joskus miehet sanovat sitä kiintymykseksi, mutta riippuvuutta se lähinnä on.

Ja naiset "rakastuvat" saadakseen taloudellista ja emotionaalista tukea saamattomuuteensa.

Nainen eimiehestä välitä muuta kuin loisen olemuksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on väliä. Itse panen vain kauniimpaa, kuin sitä kenen kanssa olen parisuhteessa. Eihän siinä mitään järkeä muuten olisi. 

Kauneus voi myös olla isommat tissit yms. kiihoittavaa. mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Palvon naista ja myös runoilen.

Runkkaatko ja itket myös samaan aikaan? Sopii profiiliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On naiset sitten tyhmiä, että panisi rumemman kanssa(?) Silloin miehellä on jotain pahoja henkisiä ongelmia todistaa miehisyyttään, tai jäänyt jotain kokematta tms.

Kauniimpaa naista taas on ilo laittaa ja seksielämä kotona vain paranee, joten naisten tulisi olla tästä tyytyväisiä. mies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat