Ollut helpottavaa, kun olen vähentänyt ihmisiä elämästäni

Vierailija

En vaan jaksa olla niin paljon toisten kanssa.

Tänääänkin olen ollut itekseni ja kivasti on mennyt päivä! :)

Kommentit (7)

Vierailija

Näitä energiasyöppöjä oli myös ihmisissä, joista oikeastaan pidän. Siskoni ja pari rasittavaa kaveria. Voin tykätä ihmisestä, mutta en silti halua viettää paljon aikaa hänen seurassaan. o_O ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tein saman, mutta taisin erakoitua vahingossa liikaa... Heh.

hehheh.. ja sama täällä. En kaipaa ihmissuhteita enää ollenkaan. Oikeastaan parempi kun voisi kaikki pistää poikki. Ja kaupan kassankin teennäiset tervehdykset ärsyttävät nykyään. Ajattelen mielessäni, että pitäisit turpasi kiinni, kun ei tunneta kuitenkaan. Ei tänään ole yhtään hyvempi huomen kuin keskipäiväkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein saman, mutta taisin erakoitua vahingossa liikaa... Heh.

hehheh.. ja sama täällä. En kaipaa ihmissuhteita enää ollenkaan. Oikeastaan parempi kun voisi kaikki pistää poikki. Ja kaupan kassankin teennäiset tervehdykset ärsyttävät nykyään. Ajattelen mielessäni, että pitäisit turpasi kiinni, kun ei tunneta kuitenkaan. Ei tänään ole yhtään hyvempi huomen kuin keskipäiväkään.

:D

Jotenkin toi sun aggressiivisuus saa mut hyvälle tuulelle. 

Ei mulla muuta, jatka samaan malliin. :D

Vierailija

Mahtava ketju! Minäkin jätin kaikki turhat energiasyöppöheebot elämästäni. Sen lisäksi, että olen nyt onnellinen, niin rahaa on säästynyt aikalailla....taisivat olla myös kukkaronpäälle käyviä. Erakoituminen...aah...päivän sana. Ehkä kahdenkin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat