Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja hiivatulehdus..

08.02.2006 |

Hei!

Tiedättekö mikä olis turvallisin lääke hiivatulehduksen hoitoon raskauden aikana? Olenko ymmärtänyt oikein, että Canestenia saa käyttää mutta ilman asettimia?

Kiitos jo etukäteen.

Mauki rv 7+4

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyno-Daktarinin 3 päivän kuuria koska Canesten oli jotenkin vahvempi vahvuudeltaan. Minulla toimi!

Vierailija
2/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositeltiin mulle neuvolassa kun sitä kysyin ja sitä käytin, toimi hyvin !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi ärsyttävä tulehdus antibioottikuurin jälkeen, joka ei lähtenyt pelkällä voiteella. Äitipolilta suosittelivat Canesten kolmen puikon kuuria (laitettava ilman asetinta) ja lisäksi voidetta ulkopuolelle noiden päivien ajalle. Tehosi hyvin !

Vierailija
4/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canesten on ainut hiivalääke, jonka tiedoissa selkeästi sanotaan, että voi käyttää raskauden aikana (ilman asetinta). Gyno-Daktarinin tuoteselosteessa annetaan ymmärtää, että sitä voi käyttää, mutta vähän niinkuin " omalla vastuulla" . Tiedot Pharmaca Fennica-lääkeoppaasta ammattilaisille.

Vierailija
5/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut raskauden aikana antibiootti kuuria joiden jälkeen olen sitten tarvinnut hiivakuurin. 3 ekaa oli gyno daktarinia ja viimeisin 1 päivän canesten (piti saada nopeasti pois ennen synnytystä, en ole vieläkään synnyttänyt...).

kaikki on tepsineet enkä ole kuullut että kumpikaan olisi toista turvallisempi/vaarallisempi. Enimmäkseen kyse lienee lääketehtaan halusta sysätä vastuu pois itseltään.

Vierailija
6/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät samalta kuin suun kautta nautittavat kapselit. Asetetaan sormin emättimeen aamuin illoin. Mulla eivät ainakaan aiheuttaneet hirveetä sotkua niin kuin Canestenin kanssa (joka on muuten kanssa hyvä lääke).

Vierailija
7/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa kokeillut gynophilus ja gyno-caps merkkisiä eikä kummastakaan ole ollut apua hiivatulehduksessa. Kun paikat on muuten olleet ärtyneet niin silloin on kyllä auttaneet.