Mun ex-poikaystävä on ottanut musta alastonkuvia kun nukun

Vierailija

Sellaisia missä olen joko vähissä vaatteissa tai hän esim siirtää pikkuhousuja pois jne. Olen ollut asiasta täysin tietämätön, nyt lähes 3v eron jälkeen löysin kuvani netistä. Kaikki täsmää, on samat lakanat, luomet täsmää. Mitä helvettiä voin nyt tehdä? Oksettaa ja ärsyttää, hyväksikäytetty olo. Ko. mies oli muutenkin vastenmielinen, petti mm. minua, hakkasi ja valehteli eli eihän tää sinäänsä mikään yllätys ole.

Mutta miten saada tuo mies vastuuseen? Mitä mun kannattaa ylipäätään tehdä?!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö kasvosi?

Ei näy. Jos nyt käsket antaa olla niin se on sama kuin että tuo on sinusta ok. 

Ap

No en ole niin sanonut :D Missä törmäsit näihin kuviin ja mitä niiden "yhteyteen" oli kirjoitettu? Exälläsi luultavasti on kuvia joissa näkyy kasvosikin, joten älä nyt ainakaan hermostuta häntä ettei nekin mene nettiin. Eli siis kannattaa tehdä kaikki oikeustoimet salassa..

Vierailija

Taidan otgaa ensin nettipoliisiin yhteyttä. Jos on todellakin näin että oikeustoimia häntä vastaan ei voi tehdä niin olen hyvin pettynyt.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huoralla käy noin.

Anteeksi mitä?

kuvien yhteydessä luki että tässä kuvia mun exästä ja mainosti siinä mm. vieneensä neitsyyteni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa jos koko suku tunnistaa, tädit ja sedät ja mummit. Miksi levitit tavarasi tuolla tavalla?

NUKUIN OMASSA KODISSANI.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoralla käy noin.

Anteeksi mitä?

kuvien yhteydessä luki että tässä kuvia mun exästä ja mainosti siinä mm. vieneensä neitsyyteni.

Eli siis löysit kuvasi ylilaudalta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat