Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät ns. ananastukasta miehillä?

Vierailija
11.10.2015 |

Itse inhoan. Nyt niin muodikas parta menee samaan kategoriaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne nyt vaan on muotia. "Ananakset" ja "nutturat" ja hiukset ylipäätään. 

Mutta oikeasti, millaiset miesten hiukset hyväksytte? (Niin kuin joku teidän hyväksyyntänne kaipaa...).

Mistä tuo epävarmuus kumpuaa?

Mikä epävarmuus? Ihan aidosti ihmettelen teidän tuomitsevia mielipiteitänne.

Olen muuten nainen. Jos nyt oletit, että olen ananashiuksinen mies...

Vierailija
22/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetko hiukset teille arvon täydellisyyksille kelpaa? Kysyn todellakin mielenkiinnosta.

Juttu kun yleensä on niin, että toiset tykkää toisenlaisista kuin toiset. Ja niin kauan kuin ei ole oma pää, mitä väliä mistä tykkäätte???

Kyse ei ole siitä, mikä hiustyyli kelpaa täydelliselle ja suvaitsevaiselle olennolle, av-mammalle. Miehen täytyy olla lihaksikas, rikas, komea ja lukea ajatuksia, tämä on minimivaatimus niin täydelliselle olennolle kuin av-mamma. 

En ole katkera enkä edes etsi kumppania, mutta tällä palstalla tuomitaan kaikki miehet.

Ja sinun ongelmasi on mikä? 

En ole esittänyt mitään ongelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko aina ananastukka jos sivut on lyhyemmät kuin päältä vai missä menee raja? useimmat parturit ei osaa leikata miehille muunlaisia tyylejä.

Vierailija
24/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oikeasti, millaiset miesten hiukset hyväksytte? (Niin kuin joku teidän hyväksyyntänne kaipaa...).

Ja sinua kiinnostta millaisista hiuksista naiset miesten päässä pitävät?

Vierailija
25/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oo nuttura vaan internetin ja lehtien mukaan se on "muttura". Ihan kuin miesten legginsit ei oo legginsit vaan megginsit.

Vierailija
26/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti katsoa kuvahausta, mikä tuo tarkalleen on. Juuri tuota mallia olen välillä suorastaan tuijottanut, kun olen päässyt tarpeeksi lähelle. Tuleeko kenellekään mieleen yhtään epämiehekkäämpää tukkamallia kuin tupsuksi kuminauhalla sidottu karvaläntti päälaella? Minulle ei tule mieleen yhtään, jollei siis lettejä ja saparoita oteta lukuun.

Tuo ananasmalli on minun mielestäni ikimuistoinen kännijekku sille, joka sammuu porukasta ensimmäisenä. Mutta että joku leikkauttaa sellaisen vapaaehtoisesti..?

Vierailija
27/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetko hiukset teille arvon täydellisyyksille kelpaa? Kysyn todellakin mielenkiinnosta.

Juttu kun yleensä on niin, että toiset tykkää toisenlaisista kuin toiset. Ja niin kauan kuin ei ole oma pää, mitä väliä mistä tykkäätte???

Kyse ei ole siitä, mikä hiustyyli kelpaa täydelliselle ja suvaitsevaiselle olennolle, av-mammalle. Miehen täytyy olla lihaksikas, rikas, komea ja lukea ajatuksia, tämä on minimivaatimus niin täydelliselle olennolle kuin av-mamma. 

En ole katkera enkä edes etsi kumppania, mutta tällä palstalla tuomitaan kaikki miehet.

Ja sinun ongelmasi on mikä? 

En ole esittänyt mitään ongelmaa. 

Siksi kysyinkin mikä se on. Kovin tunnut turhautuneelta. Tyyliin kaikki naiset vastaan kaikki miehet. Yleistyksiä kannattaa aina välttää.

Vierailija
28/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinua kiinnostta millaisista hiuksista naiset miesten päässä pitävät?

???

Miksipäs ei. Tunnen monia miehiä ja heillä jollain tuollaset hiukset, joita mollaatte. Ihmettelen miten heitä ei muka voi ottaa vakavasti ja ovat homomaisia ja mitä kaikkea te nyt yhden hiustyylin perusteella päättelitte.

Vierailija
29/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei oo nuttura vaan internetin ja lehtien mukaan se on "muttura". Ihan kuin miesten legginsit ei oo legginsit vaan megginsit.

Kiitos näistä tiedoista :D

Vierailija
30/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähinnä huvittunut. yhdellä yökaverilla, reilu kolmekymppisellä, fiksulla, ammattitaitoisella ja yrittäjätaustaisella miehellä on sellainen. en niinkään kiinnittänyt asiaan huomiota mutta törmättyäni häneen joitain kertoja työajan ulkopuolella huomasin että koko hänen kaveripiirillään on tismalleen samanlaiset ananakset mikä on mielestäni hassua.

jos kampaus irrotetaan muotivillityskontekstistaan niin kunnollisella nutturalla se nyt ei komeaa miestä rumenna, mutta ne sormenpään kokoiset nutturat ovat auttamattoman typerän näköisiä.

Vierailija
31/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kuinka itketään että haukutaan homoksi. Jos ei ole homo niin miksi haluaa näyttää siltä? Mielestäni aika suuri ristiriita ajattelussa. Asiahan on vielä helppo korjata kun on hiuksista kyse.

Vierailija
32/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ananaksen vastakohta, hiuksia on sivuilla mutta ei päälaella. Tämä on ikääntyvien miesten muoti-ilmiö.

Vierailija
33/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen lyhyt "ananas" on ok. Et ei saa kuiteskaan pampulalle sitä keskiosaa. Mut sivuilta ihan lyyht ja keskellä vähän pitempää. Mut ne pampulalle laitetut ärsyttää.

Vierailija
34/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ko. mallista, näyttää kivalle. Yhdistettynä vielä kauluspaitaan tai ruutupaitaan, kapeisiin housuihin, partaan ja graafikkolaseihin = täydellinen miestyyli :)

Miesten nutturoistakin pidän. Ihanaa että nykyään miehillekin on vaihtoehtoja siilin ja vähän pidemmän siilin lisäksi.

Vierailija
35/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin ananastukka.. Ja tää näyttää mun mielestä ihan hyvälle. http://static.iltalehti.fi/hiukset/miestukat_bradpitt_ak_2407_ht.jpg

Mutta niinkuin sanoin aiemmin, niin ne liian pitkät jotka laitetaan pampulalla niin ei..

t. 34

Vierailija
37/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun meillä naisilla kampaus ja väri vaihtuu 12 kertaa vuodessa ja nyt miehillä on, hallelujaa, 1-2 mallin sijaan useampi muodissa oleva malli niin on se ihan KAUHEAA.

Minusta manbunit ja ananakset ovat hienoja, myös lettiviritelmät ja ananasponnarit ym. Tulee vähän mieleen Viikingit-sarjan miesten kampaukset, olisko niistäkin otettu mallia. Mieluimmin sitä sellaista katsoo kuin jotain armeijan mulikampausta homo-otsiksella (se on se roomalaisten patsaiden päässä oleva 2 sentin mittainen vajukki-otsatukka) tai jotain pöyheää bieberiperuukkia.

Vierailija
38/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tykkäsin, mutta nyt se on kaikilla ja kyllästyttää. Tinderissä laitan nykyään ruksin kaikille ananastukkaisille.

Vierailija
39/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Tuntuu että kaikilla on nykyään sellainen. Tylsää, muitakin vaihtoehtoja on olemassa.

Vierailija
40/46 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni on sellainen autistinen pottatukka 60-70-luvulta, mikä kelpaa palstan mammoillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi