Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa? Raskaanako???

Huolestunut, en valmis äidiksi

Hei! Minulle on ongelma. Kelataan ajassa taaksepäin syyskuun 5 päivään, jolloin kävi yhdynnän aikana vahinko, otin heti je pillerin aamulla ja menkat alkoivat heti 7pv todella runsaina ja kestivät noin 5-7pv. Tässä kuussa 3pv lauantaina harrastin seksiä, kondomi oli, mutta humala oli suuri ja pelkään että jotain vahinkoa olisi sattunut vaikka kondomi oli kokoajan. Ma 5pv menkka kivut alkoi ja pms oireet, mitä minulla ollut jo useiden menkkojen alussa. Nyt minulla on kestänyt ma-su todella niukka vuoto, ei tarvitse edes sidettä, kaikki muut menkka oireet ovat olleet, mutta pelkään tämän olevan jotain muuta? Eilen tein vahvan negan, mutta silti huolestuttaa miksi vuoto on nyt tämmöistä ( ei voi vuodoksi edes sanoa. Urheilin tosin viime viikolla jokapäivä 2kertaa päivässä ja  söin todella terveellisesti? Onko hormoonit sekaisin vai mikä minua vaivaa? 

LISÄÄ UUSI KOMMENTTI

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi 

ylös0
alas1

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä se testi näyttäisi jo selvää plussaa, jos olisit raskaana. Joskus keho ja kuukautiset vaan temppuilee. Esimerkiksi pari kertaa vuodessa naisella ovuloimaton kierto, jolloin vuotokin voi olla paljon niukempaa. Jos vuoto ei parissa päivässä meinaa loppua, niin mene gynekologille, jotta kyseessä ei ole mikään tulehdus. Jos kuukautishäiriöt alkavat toistumaan, niin se voi olla merkki jostain häiriöstä, mutta kertaluontoiset epänormaalimmat kuukautiset ovat vielä ihan ok.

Huolestunut

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika hankkia, jokin tehokkaampi ehkäisy, kuten e-pillerit?

testattu on! Ei sovi ollenkaan minulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika hankkia, jokin tehokkaampi ehkäisy, kuten e-pillerit?

testattu on! Ei sovi ollenkaan minulle.

Eiköhän ne ala taas sopimaan ensimmäisen vahinkovauvan jälkeen. Ei toi sun kumin käyttökään oikein näytä luonnistuvan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat