Sokerikorput tai riisipiirakat kahvipöydässä

Vierailija

Kaveri tarjoaa lähes joka toinen kerta riisipiirakoita. Joskus tehnyt mieli sanoa, että ei maistu, maistuvat aivankamalalle. Miksi ihmeessä jotkut tarjoaa näitä kammotuksia kahvin kera..en voi käsittää..

Kommentit (12)

Vierailija

No älä syö jos ei maistu. Oikeat piirakat ovat todella hyviä, mutta ei mitkään moilasen paistokamat. 

Korput: tykkään nakerrella. Vieraille en tarjoaisi

Vierailija

Voit toki viedä sit jotain sulle mieleistä. Huikkaa jo ovelta että toin meille nyt omenat ja proteiinipatukat kahvin kaa, riisipiirakka on liian hiilihydraattipitoista mulle. 

Vierailija

Mummot tykkää korpuista ja rinkeleistä. Helposti ihmiset tarjoaa sitä, mistä tykkäävät itse. Mulla taas on ongelma, ettei vieraita varten ole kahvileipää, koska en itse sitä syö ja harvoja yllätysvieraita varten en viitsi varastoon ostaa. Eri asia, jos on tarpeeksi varoitusaikaa, hommaan sitten jotain vieraita varten erikseen. Piirakoita on satunnaisesti, koska syön niitä joskus aamupalalla.  Korput ja keksit on säilyyvyytensä takia helppo ja loput voi heittää vaikka sille meidän mummolle, jolle kelpaa. 

Vierailija

Oikeasti saa olla onnellinen jos on ystävä joka pyytää kahville. Vaikka tarjoasikin "vain" niitä riisipiirakoita. Ja voi viedä mennessään mieleistään kahvileipää. Mitä muuten tarjoat hänelle ,kun hän käy kahvilla sinun luonasi?

Vierailija

Täällä riisipiirakat ovat karjalan piirakoita, tykkään syödä niitä, ja mielellään itse paistettuna, paistopistekin käy. Korppuja en syö, liian kuivaa ja kovaa. On se kumma, että ei voisi laittaa tarjolle sitä mistä itse tykkää. Viet ap omat eväät, ja sanot, että sinulle ei riisipiirakka kelpaa, etkö ole oma itsesi, etkö uskalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat