Nainen ärsyyntyy kun miehen puhelimeen tulee viesti

Vierailija

samaan aikaan naisen puhelimeen tulee tekstaria, whatsappia, faceviestiä koko ajan eikä se ärsytä naista yhtään. En ymmärrä. T.mies

Kommentit (11)

Vierailija

Tämä nyt on mun tapa kirjoittaa tällä kertaa. Miehenä esiintyminen on tosiaan kulunut juttu ja jos se häiritsee niin sitä täytyy sietää vielä koko mun loppuelämä, sukupuolta tulen tuskin koskaan vaihtamaan.

Vierailija

Olen tosiaan kuullut projisoinnista ja sitä tuo nainen kyllä harrastaa ämpärikaupalla. On väärä nainen minulle monella tavalla. Käytännön asiat tulisivat tekemään tekevät etosta todella ikävän, mutta ehkä se katkera kalkki täytyy vain hyväksyä ja lusikoida. AP

Vierailija

Minä olen (nainen)jotenkin epävarma siitä onko mies uskollinen, jos hänen kännykkänsä välillä piippaa viestien merkkiääniä jatkuvasti. On siihen syykin, mies oli joskus aikoinaan melkoisen ihastunut yhteen ystävättäreeni. Ei siitä enempää.

Kai siitä jäi epäluottamusta ja epävarmuutta, mieskin sen tietää ja ymmärtää. Siksi kysyn välillä "kuka viestitti/ jutteliksä poikas kanssa". Mies vastaa ja selittää mikä piippaa, tarjoaa kännykkäänsä katsottavaksi jos haluan. En halua.

Hän puolestaan ei ole epävarma minun viesteistäni. Ei kysele miksi puhelin piippaa. Toisaalta myös itse kerron kuka oli asialla, jos viestejä tulee erikoisee aikaan.

- Pitkä oli sepustus, mutta meillä kyse on siis epävarmuudesta ja toisaalta luottamuksesta. Ehkäpä ap:n muijalla on samoja kokemuksia.

Vierailija

Kiitos 7. Saattaa olla tuollaisia ajatuksia. Mutta kun ei mun puhelimeen tule illalla viestiä edes joka ilta. Sen vuoksi ärsyyntymnen ihmetyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen tosiaan kuullut projisoinnista ja sitä tuo nainen kyllä harrastaa ämpärikaupalla. On väärä nainen minulle monella tavalla. Käytännön asiat tulisivat tekemään tekevät etosta todella ikävän, mutta ehkä se katkera kalkki täytyy vain hyväksyä ja lusikoida. AP

Joo. Jotenkin kuulosti vain niin siltä itseltään. Mutta, kannattaako kestää tuota vuosikaudet, vai juoda se katkera kalkki ja kärsiä ero ja sen tuomat ongelmat (ei vuosikausia, toivon mukaan).

Toki, ensisijaisesti asiasta voisi yrittää puhua ja selvittää välinne jos mahdollista. Onnistuu joskus, toisinaan ei.

T. Se projisointityyppi

Vierailija

Puhumnen voisi auttaa tähän ngelmasn, mutta tuskn erilaisiin arvomaailmohin ja muihin käyttäytymiskummallisuuksiin tai olisi niin iso duuni, että tuskin n vaivan väärtti. Kiitos kaikille kommentoijille! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat