Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalääkärit, mikä mua vaivaa

Vierailija

Eilen aamulla alkoi pistävä kipu oikealla ylävatsalla, kylkiluiden alla. Hengittessä pistää pirusti. Kipu aaltoilee mutta tuntuu koko ajan. Voiko olla sappikivi? Kestääkö sappikivihommat näin kauan? Enkä kuitenkaan oo ollut pahoinvoiva eikä kipu oo semmoinen että kiljuisin lattialla kaksinkerroin.

Kommentit (4)

Vierailija

Up. Särkylääkkeillä ei vaikutusta, parasetamoli ja ibuprofeeni kokeiltu. Mitä saatanaa. En oo tehnyt mitään sellaista liikettä joka olis voinut lihaksen reväyttää. Kuumottaa ettå tuolla on nyt jotkut kivet väärinpäin tulehtumassa. Ap

Vierailija

Mulla ei auttanu sappikivikohtauksissa mikään muu lääke, kuin morfiini. Antoivat kotiin Litalginit ja Panacodit (virhe, tätä ei kannata syödä silloin kun ongelmana on sappikivet) ja mikään ei auttanut. Lopulta sairaalassa antoivat sitten morfiinia, ja voi sitä autuutta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei auttanu sappikivikohtauksissa mikään muu lääke, kuin morfiini. Antoivat kotiin Litalginit ja Panacodit (virhe, tätä ei kannata syödä silloin kun ongelmana on sappikivet) ja mikään ei auttanut. Lopulta sairaalassa antoivat sitten morfiinia, ja voi sitä autuutta. 

Kiitos vastauksesta. Kivut oli varmaan siis tosi kovat? Mietin voiko olla sappikiveä vaikka ei satukaan ihan koko aikaa perkeleesti. Kyljellä maatessa ja syvään hengittäessä repivää kipua. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat