Ja tänne jääneet tähän ketjuun taas..

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Eli minä ja..

Sivut

Kommentit (24)

Hiuslakkahillo
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Tulin kurkkaamaan yömeininkiä ja jaksoin jopa kirjautua mutta aika turhaa taisi olla. Onko tosiaan kaikki yömammat jossain ylilaudalla tai kaksplussalla? Jotenkin surullista, vaikka uusi av toki aika ikävä onkin :/

UskoT
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Hiuslakkahillo kirjoitti:

Tulin kurkkaamaan yömeininkiä ja jaksoin jopa kirjautua mutta aika turhaa taisi olla. Onko tosiaan kaikki yömammat jossain ylilaudalla tai kaksplussalla? Jotenkin surullista, vaikka uusi av toki aika ikävä onkin :/

Ylilaudalla aktiivisempaa kuin täällä....

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Minä rantauduin juuri palstalle. Eipä täällä oikein ketään tosiaan ole mutta silkasta lojaaliudesta en siirry muualle.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

ExoPol kirjoitti:

puritaanipipsa kirjoitti:

En mäkään täältä lähde! Kele! :D

Vähänkö ollaan säälittäviä =))

Tänne jäädään hammasta purren, vaikka bileet on muualla..=) 

No mutta, eikö se mene vähän niin että kun väki vähenee niin bileet paranee? Täällähän pitäisi olla ihan tunnelma katossa :D

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

WraithTodd kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

puritaanipipsa kirjoitti:

En mäkään täältä lähde! Kele! :D

Vähänkö ollaan säälittäviä =))

Tänne jäädään hammasta purren, vaikka bileet on muualla..=) 

No mutta, eikö se mene vähän niin että kun väki vähenee niin bileet paranee? Täällähän pitäisi olla ihan tunnelma katossa :D

No niin pitäis, mutta ei ehkä tässä tapauksessa kuiteskaan..=) Tästä bileitä saa tekemälläkään, mikä on NIIN sääli..Ihan vasta tämä oli paras palsta öisin ikinä..

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

WraithTodd kirjoitti:

Minä rantauduin juuri palstalle. Eipä täällä oikein ketään tosiaan ole mutta silkasta lojaaliudesta en siirry muualle.

Ootko siis av:lle vasta tullut? Kerro historiaasi hieman..=)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

ExoPol kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Ootko siis av:lle vasta tullut? Kerro historiaasi hieman..=)

Siis tämän päivän osalta vasta tulin. Noin muutoin säännöllistä palstailua on takana kuusi vuotta. Taitaa olla että joka päivä on täällä tullut notkuttua enemmän tai vähemmän. Yhden päivän muistan jääneen välistä ja silloinkin olin synnärillä eikä känny perhana suostunut toimimaan sen vertaa että olisi päässyt nettiin :D 

käyttäjä-11289
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Tuli muuten mieleen.. nyt kun kakanjauhajat ohjataan väkisten muualle, niin mitäs jos palattaisiin vanhaan nikkimaailmaan jossa jutellaan ihminen ihmiselle ja muistetaan toisemme. 

Exo, muistan sinut  mwhahhahhaa...*naureskelee hälyyttävän oloisesti* 

K:::   :)

Hiuslakkahillo
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

käyttäjä-11289 kirjoitti:

Tuli muuten mieleen.. nyt kun kakanjauhajat ohjataan väkisten muualle, niin mitäs jos palattaisiin vanhaan nikkimaailmaan jossa jutellaan ihminen ihmiselle ja muistetaan toisemme. 

Exo, muistan sinut  mwhahhahhaa...*naureskelee hälyyttävän oloisesti* 

K:::   :)

Toi kuulostaa kyllä ihanalta! Itselläni ei ole moisesta kokemusta, oon vaan lukenu sieltä täältä mammojen nostalgiakaipuu -ketjuista tuollasesta. Oon liian uus täällä tietämään vanhoista hyvistä ajoista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat