Tapailu loppui lapsellisesti!!?!?!

Vierailija

Tapailin jokin aika sitten yhtä miestä, tapailu kuitenkin päättyi hieman lapsellisesti... Ja mielestäni kumpikin osapuoli olisi voinut toimia toisin, mutta kumpikaan ei halunnut tai jaksanut alkaa asiaa setvimään jälkikäteen ja tapailu/yhteydenpito vain loppui...

Nyt mies tapailee toista naista, mikä on minulle täysin ok. Mukava vain että löytänyt seuraa itselleen... Vaikkakin itseäni kilttinä ihmisenä jäi harmittamaan tapa jolla tapailu päättyi, en halua tahallaan loukata ketään... Siinä vain oli kaikenlaista muutakin elämässä, eikä sen asian selvittely ollut päällimmäisenä mielessä...

Mutta siis se miksi tästä aiheesta kirjoitan, on se kun ihmettelen miksi mies ihan silmin nähtävästi on minulle vihoissaan edelleen. Törmäsimme vähän aikaa sitten ihan sattumalta ja hänellä oli uusi nainen "kainalossa" mukana.. itseäni tämä ei häirinnyt vaan se, miten mies katsoi minua ohi mennessään- jos katse voisi tappaa niin olisin jo kuollut- enpä siinä sitten uskaltanut edes moikata hänelle...

Miksi ihmeessä hän vihoittelee minulle, vaikka uusi "kulta" kainalossa..? Eikös ainakin miehen pitäisi olla vaan tyytyväinen kun asiat on hänellä hyvin tai pitäisi olla...? Eikö voisi suhtautua minuun edes neutraalisti jos asiat ok...? Itse voisin kyllä suhtautua häneen normaalisti, mutta enpä uskalla edes moi sano, kun niin jäätävä suhtautuminen hänen puoleltaan...

Noh, ehkä vähän turha aihe, mutta ehkä nyt tälleen "terapiana" halusin sit avautua aiheesta jonnekin :)

Kommentteja? Kiitos :)

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Miten se uusi nainen liittyy siihen, että sinä kohtelit häntä kurjasti (oletin siis tekstisi perusteella, että kohtelit häntä jotenkin epäreilusti)? Ei uuden naisen löytäminen mitenkään nollaa sinun syntejäsi häntä kohtaan.

Vierailija

Tapasimme vähän sattumalta baarissa kun molemmat ystävineen viettämässä siellä iltaa.. No siinä vähän juteltiin, mies tarjosi mulle juotavaa. Halus mut seuraansa... Sanoin hänelle, että haluan mennä istumaan kun halusin hieman levähtää, no mies istui vieressäni varmana kaksi sekunttia, sitten pomppasi mitään sanomatta ylös (tai en ainakaan kuullut hänen sanovan mitään), ja lähti itsekseen tanssimaan... Siinä sitten joku nainen lyöttäytyi hänen juttusilleen ja rupesivat tanssimaan...

Itse olin vähän okei, ihan kiva kun mies pyysi seuraan ja sitten häippäsee yhtäkkiä mitään sanomatta, jättää yksin istumaan ja alkaa juttusille jonkun muun ja vieläpä naisen kanssa..

juu en tiedä oliko kyseessä vaan joku tuttava, mutta siinä vaiheessa vaan alkoi nyppiä sen verran miehen käytös että päätin lähteä omien ystävieni seuraan... (Ja itsellä oli ollut vähän huono päivä muutenkin, en nyt siitä sen enempää...) Emme sitten enää tavanneet kyseisenä iltana, eikä sen jälkeen...

Tietysti alkoholilla oli jonkin verran osuutta asioihin, mutta näin se nyt vaan sitten loppui, lapsellisella tavalla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten se uusi nainen liittyy siihen, että sinä kohtelit häntä kurjasti (oletin siis tekstisi perusteella, että kohtelit häntä jotenkin epäreilusti)? Ei uuden naisen löytäminen mitenkään nollaa sinun syntejäsi häntä kohtaan.

Ymmärsin kyllä, että oli molemmissa vikaa. Jos se on totta, niin aika turhaa miehen vihoitella enää. Kun kerran ilmeisen fine jatkon kanssa, ei liiemmin sydän särkynyt jne.

Vierailija

Eli siis mielestäni molemmat olisivat voineet toimia aikuismaisemmin ja kohteliaammin tilanteessa... Syntipukki ei mielestäni ole sen enempää kumpikaan... Siksi en itse jaksa miehelle enempiä vihoitella... Ja jos ei loppujen lopuksi ole riittävästi kipinää, niin sitten ei ole... Mut olisi kiva että voisi tavatessa olla ihan normaalisti, vihoittelematta... Tietty jokaisella oikeus omiin tunteisiinsa...

Vierailija

No siis kyllä meillä oli siinä juttua/tapailua, tuo kyseinen tapaaminen oli vaan lähinnä sillä kertaa sellainen vähän sattumalta kohtaaminen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta ei tuo kyllä tapailua ollut, satunnainen kohtaaminen vaan. 

Taaskaan joku ei tajunnut. Mä tajusin heti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei saa selvää... Tapailitteko oikeasti, vai oliko tuo baarikohtaaminen ainoa kontaktisi mieheen?

No ei, vaan tuo oli se, mistä mies vihoittelee!!!!! Miten vaikeaa se on ymmärtää?! En ole edes ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tapailimme ja pidimme yhteyksiä. Ei ollut ensimmäinen tai ainoa tuo baarissa kohtaaminen.

Ok. Jos itse tiedät olleesi ihan asiallinen, niin tuo mies nyt vaan on törppö. Sen sortin lapsellinen törppö, ettei sun kannata jäädä kiusaamaan päätäsi sillä.

En muuten yhtään ihmettelisi, jos mies olisi myös sen verran ailahtelevainen, että jos vielä tapaatte baarissa, niin hän saattaakin yhtäkkiä olla taas ystävällinen ja ties mitä... Älä vaan jatka juttua sen kanssa, jos noin käy.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat