Miten aiot viettää/olet viettänyt maailman mielenterveyspäivää tänään 10.10.2015?

Vierailija

Itse haaveilen aiheeseen liittyvästä vapaaehtoistyöstä, mutta juuri nyt minulla ei ole mahdollisuutta siihen.

Kommentit (14)

Vierailija

Öh. En edes tiennyt päivästä. Mutta olemalla enemmän sekaisin kuin pitkään aikaan, ilman mitään järkevää syytä. Mielenterveysongelmaiset energiat virranneet tänään siis, vissiin. Kuka lie yrittänyt lähettää parantavaa energiaa mutta vähän epäonnistunut.

T. Bipo

Vierailija

Enpä tiennyt, että on mielenterveyspäivä. Mutta pyöräilin noin 20 km aurinkoisessa syyssäässä, ostin suklaata ja tuoksukynttilöitä ja kirjoitin novellia. Kaikki varmaan ovat hyväksi mielenterveydelle.

Vierailija

Ajattelin lukea kirjastosta lainaamani kirjan Duodecim: Psykiatria 5. uudistettu painos 2007. Lisäksi voisin antaa voimaannuttavia ja parantavia halauksia ihmisille, jos olisi mahdollista.

M41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tääkin bipo on ollut täysin hullu koko päivän. Ihan mieletöntä raivoa.

Tykkäsin, koska niin sama. Järkyttävä innostus, sitten turhautuminen, raivo ja itku. Mietin että mennäänkö tässä sekavia kohti taas vai mitä.

T. Se eka bipo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin, koska niin sama. Järkyttävä innostus, sitten turhautuminen, raivo ja itku. Mietin että mennäänkö tässä sekavia kohti taas vai mitä.

T. Se eka bipo

mulla on ollut sekari pitkään. Semmosta rallia välillä päivät että ei tosikaan. Kaikkea itsemurhan harkitsemisesta tunteeseen et olen maailman huipulla ja välillä psykoottistakin.

Vierailija

Oon pyöritellyt niitä samoja asioita kuin jokainen päivä: tekisi mieli päättääelämä, mutta en voi, koska sillä olisi niin tuhoisat vaikutukset lapsiini. Toisaalta ei tällä nykyelämälläkään hyvät vaikutukset ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se eka bipo

mulla on ollut sekari pitkään. Semmosta rallia välillä päivät että ei tosikaan. Kaikkea itsemurhan harkitsemisesta tunteeseen et olen maailman huipulla ja välillä psykoottistakin.

Mäkin olen yleensä taipuvainen sekariin, siksi mietinkin sitä nyt... Samalla tavalla kuin sulla. Erittäin rapid cycling, oireet joko päällekkäin tai sitten vaihtelee ihan hetkestä toiseen. Rankkaa. Poikkeuksellisesti takana on ollut kuukausien tunnottomuus, väsymys, erakoituminen ja aloitekyvyttömyys eli aika puhdas masis. Katsoo nyt mihin tää taas suuntaa.

T. Se eka bipo

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat