Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä jos saisit synttärilahjaksi uunivuoan

Vierailija

olisitko tyytyväinen vai olisko silleen että ei se oikein henkilökohtainen ole vaan vähän koko perheelle, sä vaan teet siihen ruuan?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Tykkäisin, jos olisin ilmaissut, että sellaista tarvitsen. Kerran sain kattilan ja tykkäsin, kun semmoista tarvitsin.

Vierailija

Mä tykkäisin ja olen saanutkin. En ole koru yms tyyppiä, mieluummin jotain tarpeellista ja kivaa. Mutta sen pitää olla joku tosi kiva vuoka, ei nyt sentään ihan joku halpiskippo:D

Vierailija

Sain lapsilta äitienpäivänä. Ilahduin tosi paljon, en ois ikinä uskonut, että ne ois huomannut, että tarviin ja että ne osais valita niin hyvän. Totta, että teen ruokaa siinä meille kaikille, mutta silti, joka kerran on hyvä mieli kun käytän. Mieheltä ehkä hieman tylsä, ellei tosiaan ihan tietty toivepata.

Vierailija

Tykkään kokata, joten kokisin että minulle se lahja olisi annettu. Sitten toki jos mies vaan keittiössä touhuaisi voisin ehkä olla toista mieltä... mutta mieluummin varmasti käytännöllinen lahja kuin joku täysin tarpeeton.

Vierailija

No menishän se, mutta olisin kyllä pettynyt, jos tulis tyhjillään eikä olis valmiiks laitettu siihen lihaperunalootaa tai lasagnee.

Vierailija

Ihan hyvä lahja, oli sitten synttärit tai joulu, edellyttäen, että olisin ilmaissut toivovani juuri uunivuokaa. Vielä ilahtuneempi olisin, jos se sattuisi olemaan samaa sarjaa kuin käytössä olevat muut vuoat eli kattauksen linja pysyisi entisenlaisena, tyylikkäänä.

Vierailija

Tykkäisin, vaikka se olisi sitten mieheltä. Pidän kokkailusta, en liikunnasta. Mies ostaa usein liikuntaharrastuksiin liittyviä välineitä lahjaksi. Viime vuonna ei ostanut, kun sanoin että älä niitä osta. Silloin sain sellaisen paitojen viikkaussysteemin. ja yöpaidan, jota olin toivonut monena jouluna, mutten ikinä saanut. 

Vierailija

Olis ihan ookoo, vaikka en paljon kokkaakaan. Mutta enpä myöskään ostele keittiötavaraakaan. Tapanani nyt ei muutenkaan ole odottaa lahjoilta sen kummempaa, tai lahjoja ollenkaan. Olen saanut niin paljon, tuhansia euroja, etten koskaan voi olla lahjaa vaille. Pieni muistaminen joka tekee hyvän mielen on minulle annettavan lahjan paras idea. Jos lahja on vielä onnistunutkin, se on vain suuri plussa! Kyllä tavarasta aina pääsee eroon. 

Vierailija

Pitäisin, koska tykkään todella kokata ja pidän kauniista asyioista. Ja viimeksi sainkin, kun lapsi pudotti vahingossa kaksi ja ne meni rikki. Kauniit lakanatkin olisi kivat. Mieluummin niitä kun hajuvesiä, joita saan usein....

Vierailija

Rakastan ruoanlaitto, joten se olisi oikein osuva lahja minulle, kunhan vain on samoja sarjoja kuin muutkin uunivuokani, jotta kattaus pysyy sievänä. Joku muu sanoikin samaa :) haaveenani on saada kunnon (valurauta)pata. Mies huom, vink vink, joulu ja syntymäpäivä tulossa! ;)

Vierailija

Kyllä ottaisin veetuiluna koska kuka tahansa lähipiiristäni tietää että vihaan ruuanlaittoa/leipomista ja teen noita vain kun on pakko (eli mies ei ole kotona koska ruuanlaitto on hänen heiniään.

Vierailija

Uunivuoka on mulla ostoslistalla tällä hetkellä, niin ottaisin sen vastaan enemmän kuin mielelläni. Jos tiedät että lahjan saajalla ei vuokaa ole, niin siinätapauksessa se on varmasti loistava lahja. Jos henkilöllä taas on jo vuoka, niin se on vain yks turha esine lisää kämppään eli ei hyvä.

N22

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat