Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kellot ovat suuttuneet eivätkä osaa käsitellä tunteitaan vaan turvautuvat väkivaltaan. :(

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Niin, vaikea sanoa mitä se kellojen lyöminen tarkoittaa. Menikö vaan maku lopullisesti vai jotain konkreettisempaa tekoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun mielestä se vaimo on ilmoittanut hakevansa eroa, mutta se mitä se kellojen lyöminen konkreettisesti tarkoittaa, ei oikein tiedä. Onko mies vaan pettynyt ja tympääntynyt vai kostaako jotenkin kokemansa vääryydet. 

Vierailija

Paten pää kopsahtaa lavan reunaan umpikännissä keikalla.

Nähty on. Vähän aikaa soitteli Patelle.

juu

Nyt kellot lyö = menee kuppi nurin, on aika antaa vähän palautetta, et saa enää mahdollisuutta muuttua, sun aikas on ohi.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

En ole kauheasti asiaa miettinyt, mutta olen aina jotenkin automaattisesti liittänyt sen kelloasian Hemingwayn kirjaan "Kenelle kellot soivat", jonka tunnusrunossa puhutaan kuolinkelloista. Siitä sitten olen mukaillut kappaleeseen merkityksen, että kyseessä on viimeinen kello: "se loppui nyt!"

Popedan kappaleissa on usein mukavaa symboliikkaa, esim. kappaleessa Eläinten vallankumous. Varsin ajakohtainen kappale, muuten.

Vierailija

Mietin vaan, kun mieheni sanoi, että biisi on omistettu minulle. Että käski kuunnella sanoja. Että onko tuo ukko lähdössä tai onko mua häätämässä johonkin vai mitä?

Ap

• ylös 11
  • alas 0
KuppiNurin

Jos mies käskee tätä biisiä kuunnella niin on suhteen loppu lähellä.

Patea lainaten: "Nyt ämmä kellot lyö!!!"

• ylös 10
  • alas 0
for whom the bell tolls

Mies on saanut tarpeekseen vaimostaan joka pettänyt useita kertoja muiden äijien kanssa. Tähän mennessä niellyt hiljaa kaiken mitä nainen on tehnyt. Vaan ei enää.

Hieno biisi. Popedan sanoitukset erinomaisia ja Paten tulkinta vahvaa.

pasik

hyvä popeda tykkään todella,  aikakausi on omaani luokkaa ei mielestäni vanhaa mutta muotuvaa nuoriin    kun vanhempaan luokkaan.seurannut mielenkiinnolla miten homma etenee.nautin todella kuinka setät jaksaa.matkalla tulevaisuuteen

Vierailija

Meksikolaisesta 1950-luvun raskaansarjan nyrkkeilijästä Gabriel Ramirez Kellotista ja tämän mestaruusottelusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meksikolaisesta 1950-luvun raskaansarjan nyrkkeilijästä Gabriel Ramirez Kellotista ja tämän mestaruusottelusta.

:D

Vierailija

Toivottavasti Popeda ei ole kopioinut tuota suoraan maailmalta niin kuin on kopioinut suurimman hittinsä.

Vierailija

Mä olen ajatellut ne kellot kuvainnollisiksi, niinkuin kilahtaa, menee hermot. Erosta tuo biisi kertoo, Miestä potuttaa se.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun mieheni sanoi, että biisi on omistettu minulle. Että käski kuunnella sanoja. Että onko tuo ukko lähdössä tai onko mua häätämässä johonkin vai mitä?
Ap

No oli häätämässä tai ei, niin JUOKSE!

Vierailija

"Älä koskaan läheta kysymään, kenelle kellot soivat, ne söivät sinulle" Lainaus Ernest Hemingwayn teoksesta Kenelle kellot soivat. Kyseessä siis ovat kuolinkellot.

Tuossa Ppedan biisissä yksi tai useampi mies tuskailee naissuhteitaan, ne muka rasittavat niin että (oletettavasti) mieheltä meinaa henki lähteä. Lopussa joku tappaa naisen, luultavasti vaimonsa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.