Kävelisitkö sinä yhteensä 6km suklaan takia lauantai-iltana? :D
Kommentit (31)
Voisin, olisipa motivaatiota lähteä lenkille. Älä syö koko levyä kerralla, niin siinä kävellessähän osa siitä sulaa.
Joo. Tosin meillä tulee kauppareissun pituudeksi vain 5 km, joten pääsen vähän helpommalla ;) Vaunuja kun vielä työntelee niin vauvakin saa raitista ilmaa. Hyvä tekosyy lähteä!
Vierailija kirjoitti:
Voisin, olisipa motivaatiota lähteä lenkille. Älä syö koko levyä kerralla, niin siinä kävellessähän osa siitä sulaa.
Mies söisi siitä puolet, joten tuo lenkki kuluttaisi kyllä sen 500kcal kun reippaasti kävelee (: AP
Olen kävellyt, mutta oluen takia. :(
En kävelisi minkään yksittäisen ostoksen takia.
Kävelisin, koska hyvä motivaattori ;)
6km kuluttaa korkeintaan 200 kcal vaikka juoksisit.
Haha saat ne kulutetut kalorit vaa takas
Samaa harkitsen karkkipussin takia. Auto on pihassa, mutta ilman renkaita, joten patikkamatkaksi menisi. Tosin olis tossa pojan Jopo. Hmmm...
kävelen 10km päivässä, mutta en suklaan takia, vaan omaksi iloksi..
Ensillä en syö suklaata. En ole kinä tykännyt siitä sen imelyyden takia
No kävelisin, 6 km ei mielestäni ole pitkä matka.
Kävelisin, mutta kato ku ei tartte. Mulla on auto ja taskussa Ärrän alekuponki, jolla saan levyn ilmaseksi.
Kyllä mulla tänään 6kilsan kävely+hölkkälenkeillä 700kcal kului.. Mene mene':)
Vierailija kirjoitti:
Ensillä en syö suklaata. En ole kinä tykännyt siitä sen imelyyden takia
Mä olen myöskin harvinainen nainen siinä suhteessa, etten saa orgasmia Fazerin sinisestä. Sitten taas kunnolla ulkoilua päivällä, lapsi nukkumaan, punkkua, brie juustoa, jotain pähkinöitä, niin a vot!
Jos olisi riittävän hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
6km kuluttaa korkeintaan 200 kcal vaikka juoksisit.
Taitaa sun "juoksu" olla aika tehotonta noilla numeroilla... Noh, tyvestä puuhun noustaan.
Miksi te suklaaholistit alapeukutatte? Ei kaikki naiset tykkää suklaasta. Jos syön karkkeja, niin irtokarkkeja. Mutta jos haluan herkutella, niin juustoja, viiniä, rypäleitä yms.
Jos ei olis tärkeää tekemistä niin mielelläni, Pidän kävelyretkistä.
Siinähän sais kivan pikku lenkin samalla, vois paremmalla omalla tunnolla syödä sitä suklaatakin :D