Miehellä ei pullota ollenkaan - kertooko jotain?

Vierailija

Olen alkanut tapailla miestä, jolla ei mitkään housut jalassa pullota yhtään. On siis ns. Lauta "sieltä". Katselin myös hänen kuviaan, ja sama efekti - aivan kuin hänellä ei olisi siellä mitään. Onko kuitenkin toivoa, että hänellä olisi normaalikokoinen vehje? 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

On normaalia. Hänellä voi olla pieni, keskikokoinen tai iso penis, mutta kivekset ovat pienet, jos niiden pullotusta ei housut päällä näy.
Exälläni oli ihanat isot kivekset ja ne pullottivatkin kunnolla hänen istuessaan kun housut kiristyivät etumuksesta. Näki aina helposti ja mukavasti, että olivat aina vasemmassa lahkeessa.
Onkohan normaalia ikävöidä pääasiassa exänsä palleja?

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Hänellä voi olla pieni, keskikokoinen tai iso penis, mutta kivekset ovat pienet, jos niiden pullotusta ei housut päällä näy.
Exälläni oli ihanat isot kivekset ja ne pullottivatkin kunnolla hänen istuessaan kun housut kiristyivät etumuksesta. Näki aina helposti ja mukavasti, että olivat aina vasemmassa lahkeessa.

Onko tuollaisia naisia olemassa? Minä en jättäisi tuollaista naista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No näemmä on. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole jos heteronainen tykkää isoista palleista?
Ei hän minua jättänytkään, minä jätin hänet.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Useiden miesten mielestä pullotus on noloa ja siksi voidaan käyttää tiukkoja alushousuja ja asetella päällyshousut siten että pullotus litistyy pois. Toki myös housujen väri vaikuttaa. Jos vetää oikeanmalliset bokserit korviin asti ja sitten vielä laittaa farkut kireälle ja sitoo ne korkealle vyöllä, mies voi saada melkein yhtä litteän alapään kuin naisella. Siten voi saada kivekset painumaan ylös nivustaskuihin piiloon ja penis on aika joustava ja sienimäinen ja jos se on pituussuunnassa, niin sen voi puristaa kivuttomasti aika huomaamattomaksi. Jos taas miehellä on isomalliset bokserit, joissa paikat saavat roikkua vapaasti, ja vaikka verkkarit tai college-housut jalassa, voi siinä terskan seudun pullotus näkyä aika hyvin, varsinkin jos housut ovat vaaleat.

-Mies 29v + 1v-

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No näemmä on. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole jos heteronainen tykkää isoista palleista?

No ei sillä ole väliä kuka jätti kenet; minä vain sanoin miltä minusta tuntuu ja toki minutkin voidaan jättää (jos ensiksi muistaa ottaa).

Ja kyllä se aika harvinaista on, jos naiset eivät sitten valehtele suurimman osan ajasta. Yleensä naiset ovat välinpitämättömiä tai nuivia kaikenlaisia kasseja kohtaan ja osa suosii niitä pieniä ihan sen takia, että ne ovat huomaamattomammat eli suhtautuminen on aivan päinvastainen kuin peniksen kohdalla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No ei sillä ole väliä kuka jätti kenet; minä vain sanoin miltä minusta tuntuu ja toki minutkin voidaan jättää (jos ensiksi muistaa ottaa).

Ja kyllä se aika harvinaista on, jos naiset eivät sitten valehtele suurimman osan ajasta. Yleensä naiset ovat välinpitämättömiä tai nuivia kaikenlaisia kasseja kohtaan ja osa suosii niitä pieniä ihan sen takia, että ne ovat huomaamattomammat eli suhtautuminen on aivan päinvastainen kuin peniksen kohdalla.

-Mies 29v + 1v-

Olen siis harvinaisuus. Tuli niin yllätyksenä!

Vierailija

eihän se peniksen koko lepotilassa kerro yhtään mitään. Juhlakunto on se millä on mitään merkitystä, ja sitä ei näe ennen kuin tositoimissa yleensä... Mun miehellä on melko pieni lepotilassa, mutta juhlakunto on kuin eri maailmasta. ;)

Vierailija

Näin miehenä sanoisin, että alle viistoistasenttistä on odotettavissa. Normaalin tai isomman omaavat joutuvat asettelemaan varustuksensa, eikä pullotusta - kalsarimallista riippuen - voi joko lahkeessa tai etumuksessa välttää.

Voithan tehdä testin ja tarkkailla kaupungin kaduilla miesväestön pullotuksia ja päätellä kuuluuko mies normaalien miesten joukkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että alle viistoistasenttistä on odotettavissa. Normaalin tai isomman omaavat joutuvat asettelemaan varustuksensa, eikä pullotusta - kalsarimallista riippuen - voi joko lahkeessa tai etumuksessa välttää.

Voithan tehdä testin ja tarkkailla kaupungin kaduilla miesväestön pullotuksia ja päätellä kuuluuko mies normaalien miesten joukkoon.

Alle 15 cm on normaali, olisikohan keskimääräinen penis ollut Suomessa ~13 cm. Eli sen alle ja ylle asettuvat arvot ovat täysin normaaleja sekä todennäköisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

eihän se peniksen koko lepotilassa kerro yhtään mitään. Juhlakunto on se millä on mitään merkitystä, ja sitä ei näe ennen kuin tositoimissa yleensä... Mun miehellä on melko pieni lepotilassa, mutta juhlakunto on kuin eri maailmasta. ;)

No ei kolmisenttisestä kyllä erektiossakaan 30-senttistä tule....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat