Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei pullota ollenkaan - kertooko jotain?

Vierailija
10.10.2015 |

Olen alkanut tapailla miestä, jolla ei mitkään housut jalassa pullota yhtään. On siis ns. Lauta "sieltä". Katselin myös hänen kuviaan, ja sama efekti - aivan kuin hänellä ei olisi siellä mitään. Onko kuitenkin toivoa, että hänellä olisi normaalikokoinen vehje? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Hänellä voi olla pieni, keskikokoinen tai iso penis, mutta kivekset ovat pienet, jos niiden pullotusta ei housut päällä näy.
Exälläni oli ihanat isot kivekset ja ne pullottivatkin kunnolla hänen istuessaan kun housut kiristyivät etumuksesta. Näki aina helposti ja mukavasti, että olivat aina vasemmassa lahkeessa.
Onkohan normaalia ikävöidä pääasiassa exänsä palleja?

Vierailija
2/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Hänellä voi olla pieni, keskikokoinen tai iso penis, mutta kivekset ovat pienet, jos niiden pullotusta ei housut päällä näy.
Exälläni oli ihanat isot kivekset ja ne pullottivatkin kunnolla hänen istuessaan kun housut kiristyivät etumuksesta. Näki aina helposti ja mukavasti, että olivat aina vasemmassa lahkeessa.

Onko tuollaisia naisia olemassa? Minä en jättäisi tuollaista naista.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vehje silloin on, jos se on iso tai edes normaalikokoinen, mutta edes millin pullotusta ei ole havaittavissa? Ap

Vierailija
4/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Ken-nukke

Vierailija
5/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis istuessakaan ei näy vai?

Vierailija
6/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No näemmä on. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole jos heteronainen tykkää isoista palleista?

Ei hän minua jättänytkään, minä jätin hänet.

Vierailija
7/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useiden miesten mielestä pullotus on noloa ja siksi voidaan käyttää tiukkoja alushousuja ja asetella päällyshousut siten että pullotus litistyy pois. Toki myös housujen väri vaikuttaa. Jos vetää oikeanmalliset bokserit korviin asti ja sitten vielä laittaa farkut kireälle ja sitoo ne korkealle vyöllä, mies voi saada melkein yhtä litteän alapään kuin naisella. Siten voi saada kivekset painumaan ylös nivustaskuihin piiloon ja penis on aika joustava ja sienimäinen ja jos se on pituussuunnassa, niin sen voi puristaa kivuttomasti aika huomaamattomaksi. Jos taas miehellä on isomalliset bokserit, joissa paikat saavat roikkua vapaasti, ja vaikka verkkarit tai college-housut jalassa, voi siinä terskan seudun pullotus näkyä aika hyvin, varsinkin jos housut ovat vaaleat.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No näemmä on. Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole jos heteronainen tykkää isoista palleista?

No ei sillä ole väliä kuka jätti kenet; minä vain sanoin miltä minusta tuntuu ja toki minutkin voidaan jättää (jos ensiksi muistaa ottaa).

Ja kyllä se aika harvinaista on, jos naiset eivät sitten valehtele suurimman osan ajasta. Yleensä naiset ovat välinpitämättömiä tai nuivia kaikenlaisia kasseja kohtaan ja osa suosii niitä pieniä ihan sen takia, että ne ovat huomaamattomammat eli suhtautuminen on aivan päinvastainen kuin peniksen kohdalla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No ei sillä ole väliä kuka jätti kenet; minä vain sanoin miltä minusta tuntuu ja toki minutkin voidaan jättää (jos ensiksi muistaa ottaa).

Ja kyllä se aika harvinaista on, jos naiset eivät sitten valehtele suurimman osan ajasta. Yleensä naiset ovat välinpitämättömiä tai nuivia kaikenlaisia kasseja kohtaan ja osa suosii niitä pieniä ihan sen takia, että ne ovat huomaamattomammat eli suhtautuminen on aivan päinvastainen kuin peniksen kohdalla.

-Mies 29v + 1v-

Olen siis harvinaisuus. Tuli niin yllätyksenä!

Vierailija
10/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se peniksen koko lepotilassa kerro yhtään mitään. Juhlakunto on se millä on mitään merkitystä, ja sitä ei näe ennen kuin tositoimissa yleensä... Mun miehellä on melko pieni lepotilassa, mutta juhlakunto on kuin eri maailmasta. ;)

Vierailija
11/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi turn off jos pullotusta ei olisi havaittavissa. Pullotus ja myös lepotilassa oleva iso on must kun on hyvään tottunut<3

Vierailija
12/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että alle viistoistasenttistä on odotettavissa. Normaalin tai isomman omaavat joutuvat asettelemaan varustuksensa, eikä pullotusta - kalsarimallista riippuen - voi joko lahkeessa tai etumuksessa välttää.

Voithan tehdä testin ja tarkkailla kaupungin kaduilla miesväestön pullotuksia ja päätellä kuuluuko mies normaalien miesten joukkoon.

Vierailija
13/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullottaiskin. Eipä tuo 5cm nysä missään näy. On sentään ok erektiossa. Mut kylmiltään suihinotettaessa aika masentava aloitus

Vierailija
14/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että alle viistoistasenttistä on odotettavissa. Normaalin tai isomman omaavat joutuvat asettelemaan varustuksensa, eikä pullotusta - kalsarimallista riippuen - voi joko lahkeessa tai etumuksessa välttää.

Voithan tehdä testin ja tarkkailla kaupungin kaduilla miesväestön pullotuksia ja päätellä kuuluuko mies normaalien miesten joukkoon.

Alle 15 cm on normaali, olisikohan keskimääräinen penis ollut Suomessa ~13 cm. Eli sen alle ja ylle asettuvat arvot ovat täysin normaaleja sekä todennäköisiä.

Vierailija
15/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän se peniksen koko lepotilassa kerro yhtään mitään. Juhlakunto on se millä on mitään merkitystä, ja sitä ei näe ennen kuin tositoimissa yleensä... Mun miehellä on melko pieni lepotilassa, mutta juhlakunto on kuin eri maailmasta. ;)

No ei kolmisenttisestä kyllä erektiossakaan 30-senttistä tule....

Vierailija
16/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuule ihan samaa aikoinaan! Etsin katseellani vinkkiä, kohoumaa, möykkyä, mitä vaan miehen etumuksesta, mutta ei. Olin jo aika epätoivoinenkin ja etenkin kun mies ei "antanut" ekaan tapailukuukauteen. Mietin, että sillä on jotain piiloteltavaa tai häpeiltävää siellä: mikropenis tai muuten vain tosi pieni. 

No kyllä helpotus oli melkoinen sitten kun pöksyistä viimein pullahti kunnolla paksu ja 18cm pitkä mötikkä. En tiedä miten mötikkänsä aina farkkuihin taittelee kun mitään ei näy ulospäin ellei ihan juhlakunnossa seiso. Nykyään on aviomieheni. 

Vierailija
17/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velton koossa on suuria eroja. Normikokoinen 14cm voi toisella olla 3cm pikkutirri lepotilassa ja jollain toisella erektiossa aivan samankokoinen vehje on levossakin melkein saman kokoinen kuin erektiossa.

Lepokoosta ei voi päätellä paljonko se kasvaa erektiossa, mutta ei se koskaan tietenkään pienene erektiossa, mutta voihan olla että ei saa kovaksi lainkaan, vaikka olisi suuri.

Suuret kivekset kertoo suuresta lipidosta.

Vierailija
18/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisitoista senttinen on normaali ja hieman jo keskivertoa suurempi. Siis todellinen pituus, ei miesten itse ilmoittama, niistä saa ottaa kolmanneksen pois.

Vierailija
19/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on todennut pitävänsä siitä että housujeni etumuksesta näkee jalkojeni välissä olevan täytettä. Penis on pituudeltaan normaali 15 senttinen, mutta ehkä jonkin verran normaalia tanakampaa mallia ja melkoisen suuret kivekset.

Kai naiset vähän vilkuilee etumuksia ja arvioi mitä siltä olisi odotettavissa.

t.mies

Vierailija
20/30 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Siis täh, kaikella kunnioituksella ja sinun naiskokemuksella, miten ihmeessä voit vetää tuollaisen yleistyksen? Esim itse kyllä tykkää kiveksistä ja myös ne saavat minulta seksin aikana huomiota. Mutta eipä ole tullut keskusteltua naisten kanssa tykkäävätkö minkä kokoisista kiveksistä? Monesti kivekset ovat naiselle vaikeampi juttu ja harvempi mies kertoo, miten haluaisi niitä kosketettavan.

Minä tykkään myös pullotuksesta miehen housuissa ja tietyn miehen pullotusta katselen salaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme