Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOPPURASKAUDEN VAIVOJEN valituspino

08.02.2006 |

Vaikka onneksi vakavammilta vaivoilta säästytty, niin alkaa nää loppuraskauden pikkuhankaluudet rassata...

mitäs rasittavia pikkuvaivoja muilla on? (ja lievitysvinkit kehiin jos on!)

Mä en jaksaisi enää

- NÄRÄSTYSTÄ, korventaa vähän väliä, mitään ei voisi syödä

- TUKALAA OLOA kun maha on iso ja tiellä ja haittaa hengittämistäkin, jos yritän vaikka laulaa vauvalle happi ei riitä siihenkään

- RISTISELKÄ ON KIPEÄ, sängyllä kun makoilee niin on ihan jumissa

- LIITOSKIVUT on välillä ihan karmeita, saatan jopa voihkia ääneen

- ENNAKOIVAT SUPISTUKSET aiheuttaa välillä mm. kauheen PISSAHÄDÄN kun yrittää esim. jossain asioilla käydä ja liikkua, tuntuu ettei voi enää mihinkään lähteä

- IHO KUTISEE, yöllä saa herätä raapimaan ja sitten ei saa enää unta. Olen kyllä rasvaillut ja maksakokeetkin on otettu, joten ei pitäisi johtua siitä.

että tämmöistä valitusta, rv 35+5 " vasta" ...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on paljon poissa kotoa, eikä ketään kelle valitella :)

SUPISTELU aina kun vähänkin enemmän liikkuu tai kävelee. Kävelylle tekisi esim mieli ja esikoisen kanssa ulos, mutta irvistelyksi menee.

HIRVITTÄVÄ VIHLONTA KOHDUNSUULLA, välillä olen aivan varma, että nyt sieltä tuli pieni käsi tai jalka ulos.. Todella kurjaa ja alkaa olla aikas jatkuvaa.

RAAJOJEN PUUTUMINEN, kädet, jalat, you name it.. Koko ajan jotain paikkaa pistelee..

LIITOSKIVUT varsinkin öisin ja tuntuu, että koko ajan kuitenkin pakko vaihtaa asentoa..

Se tukala olo on onneksi jo takanapäin, kun vauva on niin alhaalla jo..

No, onneksi ei enää kovin kauaa jäljellä ja on se tavallaan vähän haikeaakin olla sitten taas " oma" itsensä :)

Jaksamista kaikille!

Yaryne rv39 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla