Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kai halua viettää aikaa mun kanssa

Vierailija
10.10.2015 |

Meillä on kaksi lasta ja minusta olisi kiva viettää joskus miehen kanssa kaksistaan aikaa. Mies sanoo että joo joo, kyllä mä haluan viettää aikaa sun kanssa. Vaikea vaan uskoa.

Sanoin miehelle, että voitaisko lähteä kahdestaan risteilylle. Mies ehdotti, että jos mä risteilylle haluan, niin hän voi maksaa mulle matkan niin voin lähteä yksin. Ei siis ilmeisesti halua mun kanssa lähteä? Musta on vähän epäreilua, että mies ei oman vaimonsa kanssa voi lähteä risteilylle, mutta omat vanhemmat ja siskonsa puolisoineen kelpaavat kyllä matkaseuraksi. Näiden kansaa käy kerran vuodessa risteilyllä.

Ei me miehen kanssa käydä syömässä ulkona, ei elokuvissa, ei missään. Ei enää edes ruokakaupassakaan. 

Mä olen kohta vuoden sietänyt tätä tilannetta, ihan hiljaa. Nyt olen yrittänyt ottaa asian puheeksi miehen kanssa, mutta vastaus on vaan että joo joo, kyllä mä haluan sun kanssa aikaa viettää. Mutta tuntuu vain muiden seura olevan parempaa.

Seksiäkään meillä ei ole kohta vuoteen ollut. Mies ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä sen jälkeen kun pyysin, että huomioisi vähän minuakin sängyssä. Eilen kysyin sitten tästäkin asiasta ja mies totesi, että totta kai hän haluaa seksiä kanssani, mutta oman käden käyttö on vaan helpompaa. Eli ilmeisesti en enää kelpaa siihenkään, kun olen niin vaikea sängyssä.

Itse tunto tässä murenee pikkuhiljaa, kun tuntuu etten kelpaa miehelle muuhun kuin siivoamaan, hoitamaan lapsia ja täyttämään jääkaappia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae eroa. Olet yrittänyt ja keskustellut jo tarpeeksi. Mies on naimisissa äitinsä kanssa ja siihen liittoon ei mikään tee muutosta.

Vierailija
22/25 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi ei halua joutua tilanteeseen, jossa epäilee sinun odottavan romanttista iltaa ja ihanaa peuhaamista vuoteessa. Hän tietää, ettei into ja kyvyt riitä, koska olette molemmat ylipainoisia ja ainakin sinä vaikutat katkeroituneelta. Ei ihmisen tunteita voi määrätä, niitä joko on tai ei ole. Sukulaistensa kanssa risteillessään hän voi hyvän aterian ja hauskan illan jälkeen kellahtaa kyljelleen sänkyyn nukkumaan eikä tarvitse alkaa kanssasi puimaan, miltä sinusta nyt tuntuu. Ikävää mutta ymmärrän. Ehdotan ratkaisuksi, että lähdette risteilylle ikään kuin jätkäporukassa ja pidätte linjan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan omalta parisuhteeltani - tai siis millaista se oli viimeiset vuodet. Erosin viime keväänä. Ei ole ikävä.

Vierailija
24/25 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla masentunut, lääkäri ois kyllä nyt se paikka mihin mennään ihan ensimmäiseksi.

Vierailija
25/25 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä susta, sen näkee käytöksestä. Pitää olla vaan joku, siksi ei halua erota. 

Terveessä suhteessa prioriteetit menee, että oma perhe ensin, lapsuudenperhe sitten. 

Sulle jää valitettavasti se eron ottaminen. Lasten takia nimenomaan älä jää, sillä lapset tarvitsevat paremman mallin kuin he nyt saavat. Nyt he näkevät miten isä kohtelee äitiä välinpitämättömästi, valehtelee (että muka parantaa tapansa jne.) ja sellainen malli tietää huonoa lasten tulevalle aikuiselämälle, olivat ne tyttöjä tai poikia. Lapsille jää ahdistus perhe-elämää kohtaan, kyllä he tajuavat mikä tuo kuvio on. 

t. tuollaisessa perheessä kasvanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä