Kuulutko heihin jotka syövät elokuvateatterissa?

Vierailija

Jos niin mitä yleensä ostat sinne?
Minä en syö leffassa. Jos söisin en kuulisi mussutukseltani kunnolla ja minulle on tärkeää kuulla kaikki leffassa. En myöskään koe nautinnolliseksi syödä samalla.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä en ole käynyt leffassa pariinkymmeneen vuoteen juuri sen vuoksi, että siellä ihmiset keskittyvät ruokaansa tiiviimmin kuin elokuvaan. Inhoan paperin ja muovin rapinaa ja mässytyksen ääniä. No, inhoan kyllä ihmisjoukkoja silloinkin, kun niissä ei kukaan syö.

Vierailija

Kyllä. Mässytän oikein. Yleensä vedän karkkiöverit jo mainosten aikana. Sitten siirryin poppareihin. Rapina kuuluu tunnelmaan! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mässytän oikein. Yleensä vedän karkkiöverit jo mainosten aikana. Sitten siirryin poppareihin. Rapina kuuluu tunnelmaan! 

Luoko se joukkomässytys jonkinlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta? Mikä siinä on niin kiehtovaa, että siitä viitsii maksaa?

Vierailija

Pakkaan eväät mukaan kotoa.

Ensin syön salaatin tai keiton. 

Pääruoka on isossa termoksessa. Pidän erityisesti kokonaisena paistetusta porsaan sisäfileestä, pariisinperunoista ja punaviinikastikkeesta.

Jälkiruoaksi valmistan hedelmäpavlovan. Juustoja en yleensä syö elokuvissa. 

Välipalaksi nautin popcornia ja jälkiruoan jälkeen syön salmiakki-irtokarkkeja.

Käytän tyylikkäitä muoviastioita, koska posliiniastioita on raskas kantaa.

Vierailija

Mä kerran tilasin pizzan karvaranteilta ja uskomatonta kyllä se toimitettiin perille!!! Tän piti olla vitsi! Että sori kaikille extra valkosipulista, olin se takarivin keskimmäinen :D

Vierailija

En. Mutta kudon sukkia pakolaisille samalla kun katson leffaa. Pullataikina hautuu ja kohoaa hameen alla samalla. Maistelen sitä välillä.

Vierailija

Syön rahkaa ja smoothieta. Vilkuilen aktiivisuusrannekettani usein ja teen peppujumppaa samalla kun istun. Haaveilen uudesta tatuoinnista.

Vierailija

Mä olin kerran leffafestareilla, ja vieressä istuva kundi kaivoi repustaan pakasterasian, jossa oli tuoreita punaviinimarjaterttuja. Se on ainoa kerta, kun olen kadehtinut kanssakatsojan eväitä.

En itse syö leffassa mitään. Enkä puhu. Enkä vilkuile puhelinta. Keskityn vain elokuvaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat