Vähän tukevat yms. sanovat etteivät kelpaa kenellekään?

Vierailija

Usein lukee ja kuulee ihmisistä jotka ovat vähän liian tukevia, ihan tavallisen näköisiä, ihan , vähän pyöreitä tai pömppöisiä yms. jotka eivät saa millään miestä.

Voin kertoa salaisuuden.

Aivan sama vaikka olisitkin ihan tavis, tukeva tai jopa pyöreä kropaltasi! Kyllä sä kelpaat sellaisenakin. Mutta kasvot, kasvojen pitää olla kauniit. Monet val

Sivut

Kommentit (22)

ap

Niin siis sitä meinasin vielä sanoa että valittajat usein kiinnittävät syyt siihen kroppaansa ja että nykyään kaikki puhuvat vaan kropasta yms. mutta se ei pidä paikkaansa vaan kyllä naamaa katsovat kaikki miehet eniten, ja jos se naama on llysä tai turvonnut pallinaama niin ei sillä kropalla niin väliä enää ole. Useimmat naiset ovat rumempia mitä kuvittelevat ja oikeasti kauniita naisia on ehkä noin 1/100.

Vierailija

Mulla se ei ole koskaan liittynyt painoon, tai ulkonäköön. Vaan siihen epävarmuuteen ja siihen "sisäiseen valoon" joka majakan lailla toitottaa "en ole yhtä hyvä kuin te, älkää katsoko päivään". Olen siis puolukka ollut on/Off, ihan normaalin ok näköinen.

Vierailija

Tää on kyllä ihan totta, monesti on katellut naisia joilla on tosi hyvä vartalo mutta kun naamaa katsoo ni ai luoja kun on mieluummin tällänen pullukka kuin näyttää siltä että naama on pommin jäljiltä.

Vierailija

No ei ne miehetkään ole ulkonäöltään Suomessa kummosia, päinvastoin. Miksi heille pitäisi olla tarjolla vain kaunein sadasta -naisia?

Vierailija

Mulle on sanottu, et oon ulkonäöllisesti kouluarvosanoin 7. Mulle on myös sanottu, et oon ruma ja läski.
Mulle on sanottu myös paljon muuta negatiivista ulkonäöstäni. Siis todella paljon.

En kuitenkaan enää jaksa välittää noista puheista vaikka ne joka päivä kaikuu pääni sisällä, vielä vuosienkin jälkeen. Nykyisin olen oma iloinen itseni, flirttailen jos mulle flirttaillaan, hymyilen ja nautin elämästäni. Kummasti on miehiä alkanut kiinnostamaan enemmänkin seurani, koska elän elämääni kuten haluan. Olen alkanut saamaan myös kehuja. Mulla on kuulemma kaunis hymy, todella kauniit ja ilmeikkäät silmät. Olen alkanut nauttimaan kehuista enemmän ja osaan ottaa nykyisin jopa kohteliaisuutena.
Toki, tähän muutokseen voi vaikuttaa sekin, että olet laihtunut kohtuu lyhyessä ajassa 15kg ja olen saanut osan kadonneesta ja tuhotusta itsetunnostani takaisin ja olen alkanut olemaan iloisempi ja jaksavampi. Olen edelleen tuhottoman läski tapaus, mut kasvoni alkavat jo näyttämään kauniilta jopa omasta mielestäni. Olen alkanut rakastamaan kroppaani ja sitä miltä se näyttää. Onhan mulla isot jalat, iso perse ja maha roikkuu, mut olen silti tyytyväisempi itseeni mitä olen ollut vuosiin. :)

En tiedä oliko tässä mitään mikä olisi keskustelun kannalta relevanttia, mut halusin kertoa oman tarinani nyt. Olen iloinen, olen oppinut elämässäni paljon ja mikä parasta, mulla on vihdoin suunnitelmia tulevaisuuteni varalle. Suunnitelmia joita ei ole ollut vuosiin! :)
Olen iloinen ja nautin elämästäni nyt! :)

Vierailija

No ei ne miehetkään ole ulkonäöltään Suomessa kummosia, päinvastoin. Miksi heille pitäisi olla tarjolla vain kaunein sadasta -naisia?

Vierailija

Yleensä hyväkroppaisilla rotunaisilla on kauniit kasvotkin. 

Sirot pitkät jäsenet kaunis vyötärö- ja lantiosuhde ym. Hyvät geenit on hyvät geenit joka puolella. 

Tietysti lihomalla voi pilata kroppansa siten, ettei enää rakenne pääse esiin. Kasvot kyllä säilyvät ainakin osittain kauniina. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sirot pitkät jäsenet kaunis vyötärö- ja lantiosuhde ym. Hyvät geenit on hyvät geenit joka puolella. 

Tietysti lihomalla voi pilata kroppansa siten, ettei enää rakenne pääse esiin. Kasvot kyllä säilyvät ainakin osittain kauniina. 

Huhuu, tuu pois sieltä telkkarisarjojen maailmasta! Oikeasti ihmiskunnan ulkonäkö varioi vaikka miten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu, tuu pois sieltä telkkarisarjojen maailmasta! Oikeasti ihmiskunnan ulkonäkö varioi vaikka miten.

Ihan katunäkymästä ja tuttavapiiristäni kyllä puhun. 

Ja käytin sanaa yleensä, totta kai variaatioita on tämän ulkopuolella. Nimeä nyt julkisuudesta vaikka naisia, joilla upea kroppa, mutta susirumat kasvot. Ei varmaan montaa löydy. 

M39

Vierailija kirjoitti:

Usein lukee ja kuulee ihmisistä jotka ovat vähän liian tukevia, ihan tavallisen näköisiä, ihan , vähän pyöreitä tai pömppöisiä yms. jotka eivät saa millään miestä.

Voin kertoa salaisuuden.

Aivan sama vaikka olisitkin ihan tavis, tukeva tai jopa pyöreä kropaltasi! Kyllä sä kelpaat sellaisenakin. Mutta kasvot, kasvojen pitää olla kauniit. Monet val

Nää jotka pitävät eniten mölyä asiasta, ovat yleensä kaikein rantuimpia. Varmasti ollu kiinnstuneita miehä tarjolla, mut he van ei ole kelvanneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan katunäkymästä ja tuttavapiiristäni kyllä puhun. 

Ja käytin sanaa yleensä, totta kai variaatioita on tämän ulkopuolella. Nimeä nyt julkisuudesta vaikka naisia, joilla upea kroppa, mutta susirumat kasvot. Ei varmaan montaa löydy. 

Niinpä, koska he ei kelpaa julkisuudelle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat