Nyt kaikki siivoamaan

Vierailija

Ekaksi aikuisten sängystä lakanat pyykkikoneeseen ja peitot ulos tuulettumaan. Jos huoneessa muuta pyykkiä/ tavaraa, pyykit pyykkikoriin ja tavarat omille paikoilleen. Sitten pölyjen pyyhintä (muista ovet), lattian ja sängyn imurointi ja pyyhintä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kivaa! Liityn mukaan. Nyt olen aamupalalla. Sitten käärin hihat ja panen tuulemaan. 

Tiskarista puhtaat astiat pois ja uutta tilalle. Pyykit koneeseen ja lakanat pois. Onkin sen verran kuiva ja kirpakka sää, että tuuletan petivaatteet.

Mutta nyt lisää kahvia :)

Vierailija

Nyt ei kyllä kehtaa, vasta torstaina siivosin ja vaihdoin lakanat. Ja tälle aamulle oon jo ehtiny imuroida niin eiköhän se oo siinä!

Vierailija

Joo, onhan se toki niinkin. Toisaalta olen ehtinyt käydä tänään jo koiran kanssa lenkillä ja iltapäivällä on menoa. Ei se kohtuuttomasti vie "elämää" jos tunnin verran siivoaa. Mukavaa jumppaa :)

Vierailija

Matot olleet pihalla aamu yhdeksästä, lattiat imuroitu ja pesty. Tavaroita meillä ei loju koskaan lattioilla tai tasoilla jos eivät sinne kuulu.. Lakanat vaihdoin toissapäivänä, niin ei nyt tarvitse.
Kerran viikossa pesen lattiat, vien matot ulos ja vaihdan lakanat. Päivittäin imuroin ja pidän tavarat järjestyksessä siinä arjen ohessa. Pölyjä kans pyyhin melko ahkeraan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat