Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä mies haluaa?

Lover

sd Meillä on nettisuhde, ollut jo toista vuotta. Kuukausi sitten minua alkoi kuitenkin kyllästyttää, kun miehen viestit oli 8/10 minulla on ikävä ja 2/10että josko lähettäisin kuvan. Tätä siis lähes päivittäin . Mistä moinen "keskustelu"kulttuuri johtuu??? Ajattelin että miestä ei oikeesti kiinnosta ja häivyin kuin tuhka tuuleen. Eilen palasin häntä koipien välissä nettiin ja mies sai kauheat raivarit, kun olin niin tylysti häipynyt. Mitä ihmettä kukaan saa irti aivan tyhjänpäiväisestä viesteilystä??

Kommentit (11)

Vierailija

Ööö oot 2v ollu nettisuhteessa, eikä ukko tiedä minkä näköinen olet...ok. Oot vissiin joku sotanorsu ku et lähetä ukolle kuvaas.

Vierailija

Mies haluaa edetä, mutta sä vaan ärsyttelet etkä näytä edes kuvaasi. Sisukas mies, kaksi vuotta ilman kuvaa.

No joo, kaikke hyvää ja kukkii. Ja tervesii korsost!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kukaan saa irti aivan tyhjänpäiväisestä viesteilystä??

Niin, vastaapa ap tuohon omaan kysymykseesi :) Kaksi vuotta olet jaksanut viestitellä. Miksi et halua lähettää miehelle kuvaasi? Miksi et tapaa häntä?

M39

Yllättäen tää ap hävis keskustelusta, kun ei saanutkaan tukea. Miks ei ole sitä vertaa käytöstapoja, et vois sanoa ettei kiinnosta ja laittaa piste tolle hommalle?

Vierailija

Mies on katsonut catfishiä ja luulee, ettet olekaan sellainen, kun kuvittelee. Mikset laita kuvaa, jos noin kauan kirjoitelleet ja mies jopa ihastunut sinuun? Ootko itse saanut miehen kuvan? Toisaalta mies vaikuttaa aika epätoivoiselta ja pelottavalta stalkkerilta...kantsii varoa, jos on noin epätoivoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ööö oot 2v ollu nettisuhteessa, eikä ukko tiedä minkä näköinen olet...ok. Oot vissiin joku sotanorsu ku et lähetä ukolle kuvaas.

ööö...ollaan kyllä tavattu ja kuvia lähetelty puolin ja toisin. Kyse on toisen reaaliaikaisesta näkemisestä juuri nyt esim ennen nukahtamista. Nettisuhde siksi, että emme ehdi juuri koskaan nähdä livenä!

Vierailija

Eipä tos mitään ihmeellist ole. Hän on vähän huono kommunikoimaa, mutta oot selkeesti hänel tärkee, pyörit hänen ajuksissa ja hänel on kova läheisyyden kipeä. Teidän pitäis järjestää elämänne siihen kuntoon, että pääsisitte nauttii toistenne läheisyydest tai hyvästellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä tos mitään ihmeellist ole. Hän on vähän huono kommunikoimaa, mutta oot selkeesti hänel tärkee, pyörit hänen ajuksissa ja hänel on kova läheisyyden kipeä. Teidän pitäis järjestää elämänne siihen kuntoon, että pääsisitte nauttii toistenne läheisyydest tai hyvästellä.

Kiitos viestistäsi. Tuli melkein itku silmään, mies on kyllä tosi huono juttelemaan, mutta lopun tekeminen ei onnistunut joten toivottavasti löytäisimme mahdollisuuden olla yhdessä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat