Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko rakkauteen ensisilmäyskellä?

Vierailija
08.02.2006 |

Oletko kokenut sellaisen itse?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta soi kirkonkellot omakohtaisen kokemuksen kunniaksi.

Vierailija
2/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ensisilmäykseltä rakastunut mieheeni, mutta tiesin että se on se " oikea" ! Vaikea selittää fiilistä, mut heti tuli turvallinen olo ja tiesin että siinä se on! Tossahan se vielä on ja 10vuotta mennyt paremmin kun hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin naimisiin ihmisen kanssa, joka oli hiukan kuin uudelleen lämmitetty keitto, kunnes ymmärsin, että hyvästä kumppanuudesta ja kaveruudesta puuttuu juuri se tärkein asia.

Sen oikean kultani silmien kohtaaminen, välitön seksuaalinen imu ja jaloissa ja alavatsassa tuntuva heikotus, jota ennen luulin vain romantikkojen puheeksi, oli totta. Nyt siitä on kolme vuotta eikä intensiteetti toistaiseksi ole kadonnut.

" ken voi liekin sammuttaa silloin kun se leimahtaa"

Vierailija
4/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kumppanuutta ja syvää ystävyyttä. Ei seksuaallista himoa pelkästään!

Vierailija
5/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

himoa, rakkautta, intohimoa, rakkautta, seksiä, rakkautta, rakastelua, rakkautta, kaikki kietoutuu toisiinsa, ei niitä voi tai ole tarkoituskaan lokeroida erillisiksi asioiksi.

Elä ja koe, ei kulu montaakaan vuotta kun jo tämän asian kykenet allekirjoittamaan, hyväksymään tämän elämän lainalaisuuden...

Vierailija
6/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, " järjen veit ja minusta orjan teit" tai " tulisuudelmasi tähden aatos entää, nyt onnen kipinät kun silmistäni lentää"

Vierailija
7/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen että se oikea on kaikille.

Vierailija
8/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun tapasin mieheni ensi kerran näin hänen silmistään että tässä on ihminen jota olen etsinyt!! Hän oli jotain vieläkin parempaa ja on edelleen 10v jälkeen!

Vierailija
9/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olisin kompannut 5sta. Nyt TIEDÄN että 4 on oikeassa..

Vierailija
10/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaattteessa kumpikaan ei tehnyt aloitetta. Jotenkin yritin itse ihan väkisin pitää koko asiaa toisarvoisena asiana ja unohtaa.

Mutta sitten näin hänet kohtalon iskusta toisen kerran ja sitten minä annoin hänen ymmärtää, yksinkertaisesti imin hänet seksuaalisuudella itselleni

Vierailija
11/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten muuttuu myöhemmin rakkaudeksi. Tai on muuttumatta...

Vierailija
12/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista mielikuvituksen tuotettu kuin aaveet tai humanoidit!!!

Vierailija
13/21 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä näimme toisemme ensi kertaa 5 vuotta sitten yhden musiikkiproggiksen harjoituksissa ja mies sanoi heti kavereilleen, että minä haluan tuon naisen. Sanoin illalla kavereilleni, että haluaisinpa tutustua siihen yhteen mieheen. Pari viikkoa katseltiin toisiamme, kunnes juututtiin juttelemaan. Siitä kahden viikon päästäni mieheni kosi minua, puolen vuoden päästä mentiin naimisiin, häistä 9kk:n päästä syntyi eka lapsi ja toinen on pian tulossa. Ja rakastetaan vieläkin ihan älyttömästi toisiamme. Siihen asti en muuten uskonut mihinkään pikarakastumisiin...

Vierailija
14/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiesin heti että minun on mentävä juttelemaan tuolle. Kun menin, ja sanoin jotain yhdentekevää, hän ei sen jälkeen poistunut viereltäni.

Vierailija
15/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se rakkautta, mutta ainakin hyvin voimakas tunne. Niin sanotusti: Kolahti lujaa siinä silmänräpäyksessä kun sen miehen näin.

Olimme yhdessä pari vuotta ja sitten tuli muut kuviot. Olemme vieläkin kavereita

Vierailija
16/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin rakkaushan on asia joka kehittyy vuosissa, eri juttu kuin rakastuminen. Mutta rakkautta ensisilmäyksellä-temin ymmärrän siten, että se tarkoittaa voimakasta tunnetta oikean puoliskonsa löytämisestä eikä sen ole tarkoituskaan tarkoittaa sitä oikeaa rakkautta, joka kehittyy vuosien myötä.

Kun näin mieheni, hän miellytti minua päästä varpaisiin ja kiinnosti tosi lujaa. Tunne oli kovin molemminpuolinen koska tapaaminen päättyi numerojen vaihtoon.

Takana lähes 10 yhteistä vuotta ja kipinä on yhä. Vaikka tiesin alusta asti että tässä on ihminen joka merkitsee enemmän kuin aiemmat ovat koskaan merkinneet, toimimme silti järkevästi sitoutumisen suhteen ja olimme muutaman vuoden yhdessä ennen sormuksia. Niin toivoisin kaikkien tekevän niin olisi vähemmän niitä eroja jotka särkevät lasten sydämen.

Vierailija
17/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikea rakkaus ei minusta ole pelkkää ensihuumaa. Rakastuminen kypsyy ja jalostuu rakkaudeksi - tai kuluu ja katoaa pois. Valitettavan moni luulee rakkauden olevan samaa kuin rakastumisen tunne - ja eroaa alun tunnekohun ja huippufiilisten kadottua,

Ja kyllä, rakastuin mieheeni melkein ensisilmäyksellä. Tai vahvaa vetoa ja yhteisymmärrystä oli ainakin heti!

Vierailija
18/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme erään nettifoorumin (ei mikään deittijuttu) kautta. Sovittiin pieni " miitti" johon osallistui kolmaskin henkilö (jonka minä olin tavannut usein aiemminkin). Ja kun näin herra X:n kävelevän paikanpäälle niin ensimmäinen ajatus oli " tuon minä haluan" .

En ole ikinä aiemmin kokenut sellaista tunnetta.

En ole koskaan harrastanut sitä, että veisin baarista vieraan miehen kotiini (tai päinavstoin). Silti lähdin tämän miehen matkaan.

Nyt ollaan seurusteltu reilu vuosi, ja yhteistä asuntoa ollaan metsästämässä...

Vierailija
19/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin hiukan varuillani tyypin kanssa, mutta hän imi mut mukaansa heti. Musta tuntui, että tässä on se tyyppi, jota olen odottanut, josta olen haaveillut. En nähnyt enkä kuullut muita. Olimme hyvin intessiivisesti yhdessä. Suhde kesti aikansa, mutta jätti ikuisen jäljen.

Naimisiin menin sitten vuosia myöhemmin mukavan pojan kanssa.

Vierailija
20/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rakkauteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän