Onpas tänä vuonna TAAS RUMIA MISS-SUOMI-ehdokkaita!!!!
jotain rajaa sentään!
Pitäisi kyllä mielestäni lopettaa sellaiset kisat kokonaan, koska ei näköjään enää Suomesta löydy kauniita naisia noihin kisoihin.
oikesti kauniit ovat sen verran järkeviä, etteivät osallistu kyseisiin kisoihin!
Kommentit (14)
karoliina yläjoki ja Rosa-Maria Malvalehto näyttää ihan 40-vuotiailta!!!!!!!
Elisa Joki-anttila ihan oudeon näköinen ja kaamea on tuo Outi Virenius, niin tavis että huh huh!
Vierailija:
karoliina yläjoki ja Rosa-Maria Malvalehto näyttää ihan 40-vuotiailta!!!!!!!
Elisa Joki-anttila ihan oudeon näköinen ja kaamea on tuo Outi Virenius, niin tavis että huh huh!
mutta mitä esim. nro 8 noissa kisoissa tekee??
Ja en, en ole itse missi-ainesta, silti olen sitä mieltä että voisi katsoa peiliin ennenkuin lähettä ilmoittautumisensa...
Mitähän jotkut spurgut teidän mielestänne ovat, jos nuo tytöt ovat rumia?
on jopa valittu. Seija Paakkola oli ehkä jopa kaikkein rumin ja juuri se valittiin. Seuraavana vuonna valittiin taas ruma ja sen jälkeen en viitsinyt enää kisoja seurata. Ärsytti.
Moni missi on ollut kuvissa aika kauhee, mutta kun on nähnyt luonnossa niin tosi kaunis. Eikä selluset av-mammat nää kauneutta kuin omissa hikisissä riipputisseissään....:)
Ehdokkaat ovat liian usein kokemattomia maalaisjuntturoita, jotka eivät ulkomailla pärjää, vaikka olis näköäkin.
Sekaan pitäis saada ulkolaisten sekotuksia, tyyliin Lola.
Kaukaa nykyiset ehdokkaat näyttivät hyviltä, mutta kun näki läheltä, niin kasvot eivät kansainvälistä kilpailua kestä oikein kellään. Paraskin heistä on " vaan nätti" ja se ei maailmalla riitä, kun vastassa on " seriously beautiful people" ....
Oli kaks ihan ok-näköistä tyttöä, mut muut oli kuin petolinnun perseitä..TAAS... :(
ymmärtävät, että ulkoinen kauneus katoaa ajan myötä - on panostettava sisäiseen kauneuteen ja fiksuuteen.
Siinä yleensä käy jurri niin, että löytyy nätein tyttö ja se rumin voittaa....
ja tietenkin seiskasta saadaan sitten lukea kuinka kaikki pitivät tätä Miss Suomea kauniina....
Mutta miksi ihmeessä se ei sitten voittanut???
Joka vuosi sama juttu
-ap-
Minusta kaikki olivat kauniita omalla tavallaan.
Yhden heistä tiedän, olen kuvitellut hänet fiksuksi naiseksi, hän on lahjakas monella saralla. En vain ole kuvitellut hänen koskaan osallistuvan tuollaiseen hömppään.
Ainoat heistä, ketkä minun silmääni miellyttää, ovat numerot 2 ja 4. Ykkönen myös on ihan ok... :)
Muut on oikeasti aika rumia, ainakin näissä kuvissa, ja ihmettelen suuresti, jos kukaan heistä voittaa...
Käykää itse tsekkaamassa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp
on meidän paikkakunnan omakin tyttö.