Varastaminen kaupoista

Vierailija

Eli oon siis 12v tyttö. Itehän on tullu varastettua mm, pikkukioskeilta &tigerista. Tigeristahan on itse asiassa aika helppo varastaa kun ei missään ole valvontakameroita. On tullu aika paljo kyseisestä kaupasta varastettua. Onko tää teijän mielestä  "oikeutettua" vai vaan väärin. Mitään omia kokemuksia? Ootteko esim jääny kiinni?

Kommentit (5)

Vierailija

ei muutako lopeta ainaki ennenkö täytät 15 v:-D hanki apua. Jos jäät kii joudut sossunkanssa ongelmiin ja kaikki pitää sua nolona koska pölliminen on noloo :D

Vierailija

Aika tyypillistä ikäisellesi, rajojen kokeilua, jännityksen hakemista. Väärinhän se on opettaa itselleen, että saa ottaa toisen omaa ihan vain siitä syystä, että pystyy siihen. Miksi varastaminen olisi oikeutettua siksi, että pystyt siihen? Haluatko kasvaa varkaaksi? 

Kiinni jääminen tuntuu ihan hirveältä. Varastelin itsekin keskenkasvuisena ihan huvin vuoksi - kunnes jäin kiinni. Onneksi jäin, ja sittemmin onneksi kypsyin muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ei muutako lopeta ainaki ennenkö täytät 15 v:-D hanki apua. Jos jäät kii joudut sossunkanssa ongelmiin ja kaikki pitää sua nolona koska pölliminen on noloo :D

isänihän varasteli/varastelee itsekkin jonkun verran. En usko ,että kaverit pitää nolona ku ne on aina mun mukana varastelemassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat