Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas miniä.

Vierailija

Olen vilpittömän pahoillani, että sinulla meni sukset ristiin poikani kanssa, mutta en koe olevani syypää siihen..

On kiva, kun käyt meillä lapsenlapsen kanssa, mutta olisiko liikaa vaadittu, että jätät sen käten kasvaneen puhelimen autoon vierailusi ajaksi?

Toisaalta en kaipaa sitä ulisevaa piskiäsi meille, kun sinulla on menoa.

Senhän sinä heität ovesta sisään kuvitellen, että olen perustanut koirahoitolan.

Et varmaan itse asiaa rekisteröi, mutta meille tullessasi jätät lapsen muiden hoidettavaksi ja alat kirjoittaa sitä blogiasi.

On hienoa, että sinulla on tuollainen kehittävä ja tarpeellinen harrastus, mutta olet totaalisen väärässä, jos kuvittelet, että minä yövuorosta tulleena kolmen tunnin unien jälkeen haluan lapsia kaitsea, että sinä saat blogisi päivitettyä.

Oikeasti olisi kiva keskustella asioista, mutta kanssasi se on mahdotonta, koska keskityt vain siihen puhelimeen, kaikki muu on sinulle ilmaa..

Viimeinen niitti oli se, että käskit kolmevuotiasta potkaisemaan kissaa, kun kissa otti poikasi sukkaan kiinni kynsillään.

Meillä ei kissoja potkita, ja jos sinä et voi sitä ymmärtää, niin pysy poissa minun sohvaltani.

Käydä saa, mutta päivitä blogisi jossain muualla.

Kommentit (13)

Vierailija

Rakas Anoppi, ilmaiset tunteitasi kovin epäystävällisesti. Niin minäkin olen tehnyt sinua kohtaan ja pyydän käytöstäni anteeksi. Olet rakas anoppini ja poikasi on minulle tärkeä loppuelämäni ajan, kuten on isänä rakkaalle lapsellemme. Toivoisin, että voisimme jatkaa kaikki sovussa elämää eteenpäin ja vähän lievemmin loukkausilmaisuin. Leivon pullaa sunnuntaina, niitä samanlaisia joita sinä olet tehnyt. Tulisitko poikkeamaan kahville kera hyvän sydämesi. Toivoo rakas miniäsi.

Vierailija

En ole ap, mutta alapekuista näkee, miten nuoriso kuvittelee maailman makaavan.

Oletus on, että kaikki mulle heti ilman vastiketta..

Aloittaja on ihan oikeassa, en minäkään tuota katsoisi, mutta sanoisin, että käydä saa, mutta ilman puhelinta.

Vierailija

Pullantuoksuinen anoppi, täydellinen äiti, joka ei itse koskaan ole tehnyt väärin? Eikä virheistään varsinkaan koskaan halua puhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta alapekuista näkee, miten nuoriso kuvittelee maailman makaavan.

Oletus on, että kaikki mulle heti ilman vastiketta..

Aloittaja on ihan oikeassa, en minäkään tuota katsoisi, mutta sanoisin, että käydä saa, mutta ilman puhelinta.

Ei vastikkeita mietitä, kun on kyse perheenjäsenistä. Lienee kyse kommunikointi vaikeuksista, joiden pohjalla häilyy miniän ja miehensä ero. Blogin pitäminen saattaa olla selviytymiskeino miniälle. Mihinkähän anopin poika lähti, oliko liian nuorisoa ottamaan vastuuta, kun miniälle jäi lapsi ja koira...

Vierailija

Jotain mätää on molemmissa puolissa kotieläimiin suhtautuessa. Anoppi nimittelee ulisevaksi piskiksi koiraa, jota ei kotiinsa kaipaa. Ja kissa kun käy kynsillään kiinni pojan sukkaiseen jalkaan, pyytää äiti potkaisemaan kissaa. Syvimmät ongelmat on kyllä näissä ihmisissä.

Vierailija

Korjataanpa sen verran, että tällä anopilla on munat..

Olen sitä mieltä, että jos miniä paiskaa koiransa asuntooni kysymättä aamulla, kun yritän nukkua yövuoron jälkeen, niin mikä muu se on, kuin uliseva piski, jos se emäntänsä perää jatkuvasti ulisee?

Mihin poika lähti? toivottavasti taivaaseen, kuoli liikenneonnettomuudessa kaksi viikkoa eron jälkeen, jota haki miniä!

Olen mielestäni joustanut jo tarpeeksi, kun luulen, että aika moni sanoisi (ex)miniälle itse hakemansa eron jälkeen, että vie koirasi muualle..

Vierailija

Miniä varmasti ajattelee toimivansa oikein ja hyveellisesti, kun ylipäänsä tuo lastaan näytille ihmiselle, johon ei muodosta voimakasta positiivista tunnesidettä. Käyttää ajan sitten kännykän kanssa, kun äksyn anopin kanssa jutustelu ei kiinnosta. 

Vierailija

Miksei anoppi sano miniälle että olen ollut yövuorossa ja nyt on mun nukkuma-aika, eikä vierailu sovi nyt. Itse ainakin sanoisin. Ja sopisin samantien jonkin sopivimman ajankohdan. Miniä voi myös sen vuoksi olla tietokoneella/puhelimessa että ajattelee anopin pystyvän paremmin muodostamaan suhdetta lapsenlapseen, kun aikuiset ei hölötä koko ajan yhdessä. Toki moukkamaisestikin käyttäytyviä ihmisiä on. Silloinkaan ei auta muu kuin suora puhe. Ystävällisesti ja jämäkästi, perustellen ja suuttumatta. Tuli myös mieleen onko anoppi masentunut? Suru oman pojan kuolemasta ja raskas yötyö ei ole ihan kaikkein helpoin yhdistelmä.

Mee

Annoin alapeukun, koska sinun pitää sanoa nämä asiat päin naamaa eikä täällä.
Eläimiä EI saa potkia koskaan ja minä olisin nostanut metelin, jos sellaista käskettäisiin meidän eläimille tehdä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat