Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja ahdistaa

Vierailija
08.02.2006 |

Olen raskaana ja meillä on ennestään kaksi poikaa jotka olisivat uuden vauvan syntyessä 3v 7kk ja 1v 11kk. Minulla on todella ahdistunut olo, miten pääsee liikkumaan niin monen pienen kanssa, miten heille riittää aikaa, miten jaksan itse. Raskaus ei ollut suunniteltu mutta aborttiin en usko pystyväni. Ahdistus on päällimmäisenä tunteena nyt. Onko vastaavassa tilanteessa olleita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyy loppukesästä, enimmäinen tuolloin n.3v.Minuakin ahdistaa miten sitten jaksan ja liikun kahden kanssa, esikko on todella vilkas ja omatahtoinen.

Meillä vielä sellainen tilanne aettä apua ei ole, sukulaiset, ystävät kaukana.

Saas nähdä mitä tulee kun univelat painaa päälle. Suunnittelemme muuttoa lähemmäs kotipaikkakuntaa, toivottavasti asia toteutuisi kesään mennessä.

Nyt käyn juttelemassa neuvolapsykologilla, puhuin asiasta ensiksi neuvolatädille. Ahdistaa, koitan saada voimia jostain ja jonkinlaista tukiverkkoa että jaksamme tuon vauva-ajan läpi.

Vierailija
2/2 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koita ajatella positiivisesti. Hyvä asenne auttaa tilanteessa kuin tilanteessa. Varmasti varsinkaan alussa ei tule olemaan helppoa, mutta muutaman vuoden päästä teillä on kiva kolmikko josta on seuraa toisilleen, keksivät kujeita yms :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla