Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvakuume ei hellitä. vinkkejä :/

Vierailija

Kaksi lasta minulla. Ihanat lapseni ovat 3 ja 6v. Itse olen 30.v. mieheni 33v. Minulla ihan hirvee vauvakuume ollut jo jonkin aikaa. Mies sanoo lapsiluvun olevan tässä. Ei siis halua lisää lapsia. Minä haluaisin niin vielä huolehtia ja rakastaa yhtä lasta vielä. Salaa katson vauva juttuja ja jopa vaunuja. Pääseekö tästä tunteesta eroon? Olenko tässä yksin?

Kommentit (7)

Vierailija

Mä en vaan tajua. Sulla on kaksi pientä lasta, miksi et nauti heistä? Kun saat vauvan ja se kasvaa kolmevuotiaaksi, haluatko taas uuden vauvan? Mun täytyy kyllä myöntää etten ymmärrä vauvakuumetta muutenkaan, vauvojahan ne on vain hetken. Haluatko lisää lapsia ihan lasten takia, miten et pysty nauttimaan nykyisistäsi?

Oletko työelämässä?

Joskus vahingossa 3 ajatteleva

Laita herätyskello herättämään 3 kertaa yössä ainakin 3 kuukauden ajan ja nouse joka kerta ylös hakemaan keittiöstä peruna pussia. Heijaa sitä hetken ja mene takaisin nukkumaan.
Päivällä menet heijaamaan perunapussia aina silloin kun on todella tärkeä tehtävä jonka keskeyttäminen ärsyttää.
Ja leikit ja " hoidat"... pottu pussin kanssa aina just sillon kun lapset kaipaisi sua.

Kyllä sit alkaa potuttaa.

Vierailija

Ei auta. Yritä kertoa miehelle kuinka tärkeää sinulle on saada vielä yksi lapsi. Minullakin on jo kaksi ja sain suostuteltua miehen kolmanteen.

Aloita suostuttelu 4 lapsesta ja tingi kolmeen ;)

Minulla ei ole ollut vauvakuumetta, mutta kaipuu suuremmasta perheestä on. Lasten kasvua on mahtava seurata ja kaikesta huolimatta osaan odottaa niitäkin päiviä kun lapset lähtevät pesästä ja ollaan miehen kanssa kahden, sen  aika ei ole vielä. Nyt nautitaan lapsista ja tiiviistä perhe elämästä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat