Mitä hyötyä sinusta on Suomelle?

Vierailija

Eikös palkolaisillassa kyselty näin turvapaikanhakijoilta? Samaa kyselisin nyt sinulta.

Kommentit (13)

Vierailija

Olen ollut osana rakentamassa yhteiskuntaa töiden puitteissa. Nykyään minusta ei varmaan ole enää kuin haittaa, kun olen työtön.

Vierailija

Maksan lasteni koulutuksen, terveydenhuollon, infrastruktuurin meille kaikille jne. Lue verot. Minulta riittää myös extrarahaa vähempiosaisten auttamiseen, ihan sama mistä tulevat.

Vierailija

Hmm. Mitähän hyötyä. Varmaankin se että olen yrittäjä, elätän siis itseni ja maksan veroja. Varallisuuttani kulutan, näin siis lisään myös palvelujen kysyntää Suomessa ja tuen muiden työpaikkojen säilymistä. Myös alani on hyödyllinen ja edistää toisten hyvinvointia: uskon myös näin työlläni säästäväni valtion rahoja useita satoja tuhansia euroja vuodessa. Että semmosta hyötyä minusta.

Vierailija

Nyt kun mietin, niin aika kauheaa - ei minusta ole oikeastaan minkäänlaista hyötyä. Työtön, eikä ammattini ole varsinaisesti toisten ihmisten hyvinvointia edesauttava.

Vierailija

Ei kai paljonkaan. Olen opiskellut kauan, lähes tuplamaisteri olen ja muutakin koulutusta on. Töitä ei kuitenkaan ole. Ei myöskään perhettä. Olen kuitenkin hyvin terve, tosin huomisesta ei tiedä. Elän tosi huomaamattomasti ;) Minusta ei ole paljon kulujakaan. Töitä olisi kiva löytää. Olen mukava ja humaani ;) Eniten kai minusta on tällä hetkellä hyötyä arjen pienissä kohtaamisissa. Olen ystävällinen kaikille. Juttelen mummoille ja lapsille, autan jos tarvitaan. Just eilen pelastin erään lapsen vaaleanpunaisen ilmapallon leijailemasta auton alle. Tosin kun syöksyin karanneen ilmapallon perään, lapsi yltyi entistä suurempaan parkuun. Ehkä luuli, että aion napata sen itselleni ;) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat