Mitä ihanaa ruokaa laitatte perjantain kunniaksi?
Itse ajattelin paahtaa lohifileen uunissa, ja samoin uunissa paahtaen kasviksia. Helppoa ja hyvää.
Kommentit (34)
Broileria riisiä ananasta ja sipulia uunivuokaan ja kerma chilikastike päälle ja uuniin tunniksi.
Hyvää oli ja helppoa.
Samoja Lidlin kalapaloja (tarjous, tomaatti-mozzarella ) kuin eilen ja toissapäivänä. Nyt loppuvat. Muusi sentään itse tehtyä. Mieli niin maassa jo kuukausia, että ihan sama mitä syö. Mikään ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Jenseninkiusauksen resepti
Perjantai paella
on hyvää!
Jensenin kiusaus, kerro resepti. Janssonin tiedän. Paella on aina hyvää, varsinkin reilulla äyriäissatsilla.
Pääruuaksi fenkolirisottoa, jälkkäriksi ehkä haen jotkut leivokset.
Poron sisäfilettä, kermaperunoita, vihreää parsaa, punaviinikastike, terveisiä Hulluilta Päiviltä.
Kaalilaatikkoa. Riittää huomiseksikin.
En mitään erityistä. Tein sienipiirakkaa, nyt syön sipsejä. Jostain syystä alkoi pari päivää sitten tehdä mieli Pringlesejä ja nyt ostin sitten niitä. Outo maku!
Naudan pihviä, uuniperunaa suppilovahvero-pekoni-sipuli-smetanatäytteellä sekä vihersalaattia. Nauta oli -30% ja suppiksia löysin eiliseltä sienireissulta :)
Lohi nauloila lautaan kiinni ja loimuttelua takkatulen loimussa. Samalla pari pientä konjakkia loimutellessa. Vihreän salatin ja hyvän valkoviinin kera maistellaan.. 😊
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös pastaa. Tänään canneloneja.
Oi mä rakastan canneloneja!! Ei vaan tule itse tehtyä kun en usko että tulee hyviä. Kävin viimeksi eilen Tapiolassa syömässä yhdessä ravintolassa - niillä on aina torstaisin cannelonipäivä:)
2
Kaurapuuroa mustikoilla ja sokerilla
Olen kärsinyt ummetuksesta koko viikon . Taidan ottaa tänään peräruiskeen jos saisin sen tulpan irtoamaan. Oleensä toimii ja pärähtää ruskeaa ihan pytyn reunoja myöden. Semmoinen varpusparviefekti.
Teen huomenna sitten jotain parempaa, ehkä uunilohta kasviksilla, mutta ensin suoli auki.
Pestolohta ja höyrytettyjä perunoita ja porkkanoita, lisäksi vihreä salaatti.
Paistan itelleni kaupan pizzaa. Ihan kohtalaisen hyvää ja ennen kaikkea helppoa.. Tortillavärkit saa oottaa siihen ku jaksan tehä. Onhan siinä niin paljo työtä paistaa jauheliha ja pilkkoa salaatti 😃