Tällä päivämäärällä maailma muuttuu!

Vierailija

Sillä tapasin tänään ensimmäistä kertaa ikinä kauniin ja naisen, joka oli ystävällinen, kohteli minua kuin ihmistä, eikä edes naamalle tullut oksennusilmettä vaan hän oli jopa iloinen. Tuntui aika kivalta törmätä tuollaiseen harvinaisuuteen. Luultavasti maailman ainoa mukava ja kaunis nainen, hänet pitäisi rauhoittaa erittäin uhanalaisena ja viedä jonnekin luonnonsuojelupuistoon turvaan ja lisääntymään jonkun komean ja mukavan miehen kanssa.

Miten voin jatkaa elämääni normaalisti kun en voi enää yleistää kaikkia kauniita naisia ihmisperseiksi? No ehkä hän olikin transu tai sitten muiden mielestä tosi ruma. Tai sitten vain esitti kivaa.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (6)

Vierailija

Tuollaisella kielellä ja yleistyksellä en ihmettele kauniit ja mukavatkin naiset katsoo nenänvartta pitkin "oksennusilmeen" kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella kielellä ja yleistyksellä en ihmettele kauniit ja mukavatkin naiset katsoo nenänvartta pitkin "oksennusilmeen" kanssa.

"Tuollaisella kielellä"?  Olipa kerrassaan pahaa kielenkäyttöä, ihan hirvittää! Lähdetään purkamaan asiaa siten, että naiset eivät voi katsoa minua sillä oksennusilmeellä sen takia, koska kielenkäyttöni on ala-arvoista, sillä en edes puhu mitään niille naisille. Ja samaan kohtaan menee myös tuo yleistäminen, miten ne naiset voi tietää, että yleistän kaikki kauniit naiset kusipäiksi kun en edes puhu niille. Melkoisia ajatustenlukijoita te naiset kyllä olette jos sanomattakin saatte tuollaiset asiat selville. Otetaan vielä sekin huomioon, että aina kauniin naisen nähdessäni ajatuksissani on yleensä "Voi vittu, toivottavasti se ei huomaa minua" niin eihän se toki ole mikään ihme, että nenä nyrpistyy.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mikä sun ongelma on?

Ei mulla tällä hetkellä ole kovinkaan suurta ongelmaa. Normaalisti se ongelma on ollut se, että kauniilta naisilta saa vain oksennusilmettä jos sellainen sattuu vastaan tulemaan, tästä syystä en ole tykännyt kauniista naisista ja olen vältellyt heitä viimeiseen asti. Nyt kun olin hyvilläni kun olikin mukava nainen joka tuli juttelemaan ja jopa jollain osin muutti käsitykseni kauniista naisista niin minulla on nyt joku ongelma? Aha. Vai eikö omituisella huumorillani maustettu aloitus uponnut?

Terveisin Naispelko22

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat