Mitä ihanaa ruokaa laitatte perjantain kunniaksi?

Vierailija

Itse ajattelin paahtaa lohifileen uunissa, ja samoin uunissa paahtaen kasviksia. Helppoa ja hyvää.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Pastavoittoinen perjantai täälläkin. Spaghettipaistosta on pyydetty jo jonkin aikaa. Paistan siis jauhelihan ja sipulin, keitän minuutin pari tummaa rakettispagettia ja teen kastikkeen tomaattimurskasta ja kermasta. Päälle juustoraastetta ja uuniin. 

Salaatin kanssa oikein kiva ruoka silloin tällöin.

Vierailija

Pitsaperjantai. Teen itse pohjat durum-jauhoista ja keitän maukkaan tomaattikastikkeen. Lisäksi salamia ja mozzarellaa, päälle rucolaa. Nams!

Vierailija

Tortillavuoka. Tomaattikastike ja broileria ym kastikkeessa. Kääritään rullalle ja pilkotaan muutamaan osaan. Kääröt pystyyn vuokaan ja päälle vähän kermaa ja juustoa. Uuniin

Vierailija

Possun lapaa, neljä tuntia uunissa. Nams. Kai se pitäisi sanoa, että nöyhtöä (so trendy). Tätä tehty meillä jo isoäidin aikoihin. Lisukkeena pinaattiriisiä, timjami porkkanoita ja vihersalaattia. Timjami ja riisi noista se modernimpi osasto:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin paahtaa lohifileen uunissa, ja samoin uunissa paahtaen kasviksia. Helppoa ja hyvää.

Miten paahdat sen? Onko sinulla joku erikoisuuni, miten poikkeaa paistamisesta uunissa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat