Mikä on törkeintä mitä olet todistanut työkaverisi tekevän?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Työkaveri soittelee töihin että on kuumeessa tai selkä kipeänä ja me muut joudumme hoitaa hänen työnsä monta päivää. Samaan aikaan päivittää julkisesti nettiin (ei siis tiedä että me tiedämme) meikki ja asukuvia, remppaa ja sisustaa y.m. Minä en ainakaan jaksaisi meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua uuteen asuun ja lähteä ulos poseeraamaan jos kuumetta, tai remontoida, siirrellä huonekaluja tai maalata seinää jos selkä kipeänä! Kertakaikkiaan hävytön lusmu, aiomme käräyttää hänet koska viime päivinä tuli mitta täyteen kun jätti työnsä meille ja lähti kotiin sairastamaan eli kiertelemään kirppiksiä kuvien perusteella! :-(

Vierailija

Nai nuorta alaistaan mm. siivouskomerossa, koska oma vaimo samassa yrityksessä töissä! Voi olla että vaimonsa ja lastensa äiti tietääkin mutta hiljenee rahan ja ylläpidon takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri soittelee töihin että on kuumeessa tai selkä kipeänä ja me muut joudumme hoitaa hänen työnsä monta päivää. Samaan aikaan päivittää julkisesti nettiin (ei siis tiedä että me tiedämme) meikki ja asukuvia, remppaa ja sisustaa y.m. Minä en ainakaan jaksaisi meikata, laittaa hiuksia ja pukeutua uuteen asuun ja lähteä ulos poseeraamaan jos kuumetta, tai remontoida, siirrellä huonekaluja tai maalata seinää jos selkä kipeänä! Kertakaikkiaan hävytön lusmu, aiomme käräyttää hänet koska viime päivinä tuli mitta täyteen kun jätti työnsä meille ja lähti kotiin sairastamaan eli kiertelemään kirppiksiä kuvien perusteella! :-(

No käräyttäkää nyt äkkiä että joku joka tuota työtä arvostaisi ja tarvitsisi, sen saisi tuollaisen työmoraalittoman sijaan!

Vierailija

Eräissä firman pippaloissa näin, kun miespuolinen työkaveri kouri sivummalla meistä muista jotain tuntematonta naista (mentiin ravintolasta baariin ja tää tapahtu siellä baarissa yöllä).. Mies itse on naimisissa ja heillä on pieni lapsi :(

Vierailija

Edellisen työpaikan miespuolinen nuorehko myyntikollega ilmoitti että vie asiakkaat illalliselle. Asiakkaat eivät olleetkaan meidän yrityksen asiakkaita vaan hänen omia kavereitaan ja lähinnä naisia ja potentiaalisia tyttöystäviä, sinkku kun oli. Vei heidät syömään ja juomaan kolmen ruokalajin illallista, lätkämatsiin ja jatkoille ja maksoi vielä taksit firman luottokortilla. Tuhansien eurojen lasku. Mies on hyvä puhumaan ja johtajan suosiossa joten tämä ei osannut epäillä mitään. Sain tuon selville aika mielenkiintoista kautta noin viikko sen jälkeen silminnäkijöineen kaikkineen, mutta jos olisin mennyt kertomaan johdolle niin minun olisi todennäköisesti sanottu vain olevan kateellinen ja keksineen koko jutun jotta olisin päässyt mustamaalaamaan niin mukavaa nuorta miestä, ja minut käsketty mennä kotiin lisääntymään koska olen kolmekymppinen nainen! :( Miesten kommentit olivat aina tuota luokkaa. Naisella ei ole mukavaa miesvaltaisella alalla ja varsinkaan tuommoisessa hyväveli-yrityksessä jossa kaikki miehet johtajien kavereita, johtajien lasten kummisetiä ja niin edelleen! Olen vaihtanut työpaikkaa, luonnollisesti.

Vierailija

Esimies kouri 16v harjoittelijatyttöärinnoista ja haaroista ja huohotti tytön korvaan. Meinasi oksennus lentää. En puuttunut asiaan kun pelkäsin menettäväni työni. Onneksi tyttö vei asian oikeuteen ja mies sai tuomion!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käräyttäkää nyt äkkiä että joku joka tuota työtä arvostaisi ja tarvitsisi, sen saisi tuollaisen työmoraalittoman sijaan!

Toinen työkaveri kysäisi häneltä kerran että miten hän on noin usein sairaana että kannattaisiko kokeilla mennä jollekin toiselle lääkärille joka osaisi auttaa flunssakierteisiin ja selkävaivoihin. Tämä lusmu meni sanomaan toisaalle että hän kokee tuommoisen kommentin työpaikkakiusaamisena! Joten kyllä nuo työtä vieroksuvat lusmut osaavat vedellä oikeista naruista ja lukevat työehtosopimuksia ja ovat sen sääntöjen puitteissa poissa ja tietävät oikeustensa rajat. Tiedän tapauksen jossa facebookin kautta kärähtänyt tyyppi oli alkanut vetoamaan masennukseen, sukulaisen sairauteen ja siihen että ne postaukset olivat muka ajastettuja eikä sairaslomalla otettuja kuvia ja juttuja!

Tiedän että moni arvostaisi tuota hänen työpaikkaa ja haluaisin siihen vastuullisemman ihmisen mutta katsotaan miten käy.

Vierailija

Käskenyt alaisensa hakemaan uutta työpaikkaa kun tämä ilmoittanut innoissaan olevansa raskaana ja odottavansa esikoistaan (olivat yrittäneet vuosikausia miehensä kanssa), ja oli vielä ilmoittanut tulevasta äitiyslomasta hyvissä ajoin. Akka oli huutanut suoraa huutoa että tänne ei ole v-u takaisin tulemista jos alat äitiyslomilla vaan olemaan! Pahinta tuossa vielä se että huutajaesimies oli itse häntä muutamia vuosia vanhempi nainen ja itsekin äiti! :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat