Mikä on törkeintä mitä olet todistanut työkaverisi tekevän?
Kommentit (51)
No kyllä mun mielestä piereskely avokonttorissa ja vielä naispuoleisen ihmisen töräyttelemänä. Hyi vittu!
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun mielestä piereskely avokonttorissa ja vielä naispuoleisen ihmisen töräyttelemänä. Hyi vittu!
En nyt lainkaan ymmärtänyt miksi se piereskely olisi miehen toimesta yhtään sen sallittavampaa?
Entinen esimies syytti alaisiaan kovaan ääneen huutaen omista virheistään, haukkui työkavereitani minulle heidän selkänsä takana (ja oletettavasti minua työkavereilleni), otti kunnian muiden tekemästä työstä ja huomautteli (sekavasta tehtävänannosta) johtuneista virheistä tuohtuneena kovaan ääneen niin, että kaikki varmasti kuulevat. Otin loparit, ei ole tullut ikävä.
Väitti, että häntä kiusataan kun jäi omista valheistaan kiinni. Puhui siis yhdelle tätä ja toiselle tuota ja kolmannelle muuta. Tarkoituksena ilmeisesti pilata muiden välit ja saada riitaa ja epäsopua aikaan.
Varasti työkohteistaan kaikkea mitä vaan löysi, työvälineitä tai muilta unohtuneita vaatteita.
Varasti tupakkaa toisen työkaverin työpöydän laatikosta.
Kävi käsiksi ja tukistikin hoidettavia lapsia, huutaa. Tunnollinen töissään muuten, ei seurauksia.
Törkeydestä tiedä, mutta tyhmää kun monta vuotta laitoksessa töissä ollut mäiski ruoan paperiseen ruokaliinaan, kun hoidettava ei jaksanut, sitten kauniisti roskikseen eihän niitä kukaan tutki, ettei häntä moitittaisi kun ei saanut vanhusta syömään. Oikein lusikalla laittoi.
Vierailija kirjoitti:
Eräissä firman pippaloissa näin, kun miespuolinen työkaveri kouri sivummalla meistä muista jotain tuntematonta naista (mentiin ravintolasta baariin ja tää tapahtu siellä baarissa yöllä).. Mies itse on naimisissa ja heillä on pieni lapsi :(
Sou? Oletko sinä tietoinen mitä tämä mies on sopinut parisuhteessaan? Sinä tässä olet törkeä kyttääjä.
Siis tämähän on normimenoa hoitoalalla, joka sairaalassa. Samoin normia on tuo kun joku oli syönyt vanhuksen suklaat. Potilailta varastellaan varmaan jokaisissa (varsinkin vanhusten) laitoksissa.