mitä mieltä, raskaana vai ei?

Vierailija

eli ovis oli viime viikolla torstaina tai perjantaina. Miehen kanssa ilman ehkäisyä perjantaina. Tänään rinnat aristanut, nännit tummemmat, yleisesti turvotusta alavatsalla ja myös nivelissä. Ikää 30 ja mieheni kanssa yritys päällä vähemmän ja enemmän aktiivisesti. E-pillereitä en ole koskaan syönyt jos sillä jotain merkitystä. Kyseessä olisi ensimmäinen vauva. Menkat kuuluisi alkaa vasta seuraavan viikon lopulla joten testiäkään en voi vielä tehdä. Ei malttaisi odottaa :)

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla muuten näkyi hento viiva testissä vasta, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa viikko sitten. Viisi päivää sen jälkeen testasin uudelleen varmistuksen ja viiva oli jo selkeämpi.

Vierailija

näinhän se on että ei auta kun odotella, että saa 100% varmistuksen :) Vau, noin aikaisessa oli näyttänyt! :) kaapissa on kaksi raskaustestiä jos niistä raaskisi toisen kokeilla jo huomenna aamulla! :) Ap

Vierailija

Mulla raskausoireet oli oikeastaan ihan samat kuin menkkoja edeltävät oireet (rintojen turvotusta, alavatsan juilimista, unettomuutta), niin ajattelin että kuukautiset sieltä vain kohta alkaa. Yhtäkkiä havahduinkin että nehän on jo 5 päivää myöhässä ja tajusin testata, vahva plussa oli. Tosin raskauteni oli suunnittelematon, niin en niitä oireita sillä lailla kytännytkään.

Mutta ei sun nyt auta muu kuin odottaa vaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

näinhän se on että ei auta kun odotella, että saa 100% varmistuksen :) Vau, noin aikaisessa oli näyttänyt! :) kaapissa on kaksi raskaustestiä jos niistä raaskisi toisen kokeilla jo huomenna aamulla! :) Ap

Aikaisessa? Menkat oli viikon myöhässä ja viivan häivähdys. Viisi päivää siitä eteenpäin kunnon viiva.

Vierailija

onnea :-)

Vierailija kirjoitti:

Mulla raskausoireet oli oikeastaan ihan samat kuin menkkoja edeltävät oireet (rintojen turvotusta, alavatsan juilimista, unettomuutta), niin ajattelin että kuukautiset sieltä vain kohta alkaa. Yhtäkkiä havahduinkin että nehän on jo 5 päivää myöhässä ja tajusin testata, vahva plussa oli. Tosin raskauteni oli suunnittelematon, niin en niitä oireita sillä lailla kytännytkään.

Mutta ei sun nyt auta muu kuin odottaa vaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat