Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyisiköhän täältä kokeilunhaluista naista naiselle?

Vierailija

Suuri haaveeni olisi kokeilla tyttöjen välistä seksiä, mutta en vaan yhtään keksi, mistä tällainen äiti-ihminen löytäisi itselleen moiseen kaverin. Olisikohan täällä muita kokeilunhaluisia? Ihannetilanne olisi tietysti se, että olisi joku, jolla on jo kenties kokemusta, ja voisi olla vähän niinkuin ohjaksissa, kun itse olen ihan noviisi.

Olen vähän päälle kolmekymppinen pk-seudulta.

Kommentit (12)

Vierailija

Kannattan rekisteröitymistä qruiser -sivustolle :) ei ole mikään varsinainen deittisivusto, vaan seksuaalivähemmistöjen meetinghelper! Toivottavasti löytyy seuralainen. Meillä on kanssasi ehkä vähän liiaksi ikäeroa. 

T. 20v

ps, tai sitten rohkeesti vaan dtm'ään, jos uskallusta ja itsevarmuutta löytyy ihan suoriltaan iskemiseen. Suosittelen silti enemmän tota qruiseria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattan rekisteröitymistä qruiser -sivustolle :) ei ole mikään varsinainen deittisivusto, vaan seksuaalivähemmistöjen meetinghelper! Toivottavasti löytyy seuralainen. Meillä on kanssasi ehkä vähän liiaksi ikäeroa. 

T. 20v

ps, tai sitten rohkeesti vaan dtm'ään, jos uskallusta ja itsevarmuutta löytyy ihan suoriltaan iskemiseen. Suosittelen silti enemmän tota qruiseria.

Kiitos, täytyypä vilkaista! Toki tähänkin ketjuun saa vielä ilmoittautua vapaaehtoiset, jos tuo rekisteröityminen tuonne vaikuttaa liian monimutkaiselta. ;)

ap

Vierailija

Suosittelen myös qruiseria.. Ja muistelen, että myös suomi24 lesbi/bi palstalla usein etsitään seuraa..

Harmi, että olen parisuhteessa, muuten kiinnostaisi! ;)

Vierailija

Ei ole, meitä puutteessa olevia sinkkumiehiä vain. Kaikki varmasti ovat kokeilunhaluisia.
Puutteessa elävä sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös qruiseria.. Ja muistelen, että myös suomi24 lesbi/bi palstalla usein etsitään seuraa..

No voi harmin paikka. ;) Olen itsekin naimisissa kyllä...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulla on siis miehen lupa? :)

Tätäkin voit kokeilla: http://www.iskuri.net/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kannata kokeilla tuota. Itsekin miehenä viestittelen "naisena" naiselle, kun ei miehelle naiset vastaa edes Iskurissa saati sovi tapaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kannata kokeilla tuota. Itsekin miehenä viestittelen "naisena" naiselle, kun ei miehelle naiset vastaa edes Iskurissa saati sovi tapaamista.

Mitä ihmettä? Leikit netissä naista, ihan huvinko vuoksi? Weirdo.

Naisena

Löytyisikö Jyväskylästä Bi-naista yhteisiin tutkimushetkiin? Kylpylään, kävelylle, marjaan...
Naisellinen, kokematon, varattu N.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä ihmettä? Leikit netissä naista, ihan huvinko vuoksi? Weirdo.

Saa edes vaihtaa sähköposteja naisen kanssa, ei minulle ole kukaan ikinä vastannut, kun olen miehenä yrittänyt. Kyllä ne yleensä suostuu muutamat kuvatkin vaihtamaan. Säälittävää enemmin mitä outoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saa edes vaihtaa sähköposteja naisen kanssa, ei minulle ole kukaan ikinä vastannut, kun olen miehenä yrittänyt. Kyllä ne yleensä suostuu muutamat kuvatkin vaihtamaan. Säälittävää enemmin mitä outoa.

Juu, olet oikeassa. Säälittävää tuo on. Minä naisena tuolla itse pyörin, niin tosi kiva tietää, että säälittävät miehet siellä esiintyy toisina naisina. Toisaalta ymmärrän sen verran, että luotettavuus pitää testata ennen kuin ottaa mitään tosissaan..

Vierailija

Mieheni sallii minun nuolla ystävääni, useimmiten niin että mieheni nussii minua takaapäin ja minä nuolen ystävääni. Sitten kun mieheni saa niin hetkenpäästä vaihdamme osia, mieheni nussii ystävääni ja minä nuolen ystäväni spermaista pillua. N44

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat