Jos kaikki tulisi yhtäkkiä lailliseksi, mitä tekisit ensimmäiseksi?
Kommentit (32)
Tappaisin naapurin kissan meidän pihalta.
Murtautuisin sukulaisen kotiin hakemaan häneltä eläimet pois ja antaisin ne parempiin koteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisin suorittamassa pari henkirikosta, mökkinaapurista aloittaisin. Teki petoksen viime kesänä, mutta poliisi ei ottanut tutkintaan. Kävisin myös päästämässä sen poliisin päiviltä. Sitten voisin elellä ihan onnellisena ilman vihaa ja lähtisin johonkin turvalliseen maahan missä olisi vielä laki ja järjestys.
ymmärrät varmaan, että tapon jälkeen mökkinaapurisi perhe ja ystävät varmaan tekisivät saman sinulle. Se siitä leppoisasta elämästä.
Varmaan kannattaisi jo päästä naapurisi teosta yli jos kerran poliisikaan ei sitä viitsi tutkia. Tuollaiset vihoittelevat naapurit (puhun nyt sinusta) saavat aikaan vain pahaa mieltä puolin ja toisin.
Siksi lähtisinkin pois maahan missä lait vielä on? Ja en todellakaan ikinä tule pääsemään yli. Poliisisetä antoi naapurin kavaltaa valtiolta tuhansia euroja (kyllä, myös sinun veroeurojasi.) Näin toimii suomalainen hyväveliverkosto. Ja tämä katkeroitti minut koko oikeusjärjestelmää kohtaan, toisten törkeät rikokset painellaan villasella kun taas toisille lakia luetaan tasan pykälän mukaan. En luota poliisiin enää ollenkaan vaan hoidan asiat omankädenoikeuden kautta. Onneksi olen hyvin lainkuulijainen ihminen, mutta jos tällainen tilanne tulisi että kaikki olisi laillista niin kyllä kävisin vääryydet oikaisemassa. Ja tämä minulle sallittakoon.
Kuulostat vähän vainoharhaiselta...
Hankkisin aseita, paukuttelisin pakolaisia, rikollisia(raiskaajat, tappajat yms.) ja narkkareita otsikkoon. Ja muutaman poliitikon kans. Oikeasti.
Kävisin hakemassa pankista muutaman miljoonan
Kasaisin ison porukan ihmisiä ja kiertäisin kaikki vokit läpi ja raahaisin joka ikisen maahantulijan ruotsin rajan yli.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin hakemassa pankista muutaman miljoonan
Mahtaisivatko antaa rahat sinulle?
Kävisin murhaamassa pari ärsyttävää tyyppiä ja värentäisin lottokupongin niin, että saisin päävoiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rahalla väliä jos kaikki on laillista? Jos siis voisi muutenkin vain hakea kaupasta mitä haluaa?
No, voihan sen noinkin nähdä, mutta kun tavallaan omasta halustani eläisin kuitenkin luontaisen moraalini mukaisesti kuten tähänkin saakka, eli ainoa laittomuus olisi tuo rahan nouto pankista omiksi tarpeiksi. En mä haluaisi tehdä mitään muuta laitonta, en esim. pistää ketään päivltä tai mitään, joten sen pohjalta lähdin ajattelemaan. :)
T. Se joka hakisi 2-3 miltsiä ja korkkaiso moetin
Saat kiertää aika monta pankkia että saat miljoonan kasaan. Ja tuskin ojentavat rahoja suosiolla.
En mitään kummallista, kaikki se mitä haluan tehdä on ihan luvallista nytkin. Katselisin varmaan jonkun länkkärielokuvan TV:stä, tai kävisin vaimon kanssa kävelyllä.
Siksi lähtisinkin pois maahan missä lait vielä on? Ja en todellakaan ikinä tule pääsemään yli. Poliisisetä antoi naapurin kavaltaa valtiolta tuhansia euroja (kyllä, myös sinun veroeurojasi.) Näin toimii suomalainen hyväveliverkosto. Ja tämä katkeroitti minut koko oikeusjärjestelmää kohtaan, toisten törkeät rikokset painellaan villasella kun taas toisille lakia luetaan tasan pykälän mukaan. En luota poliisiin enää ollenkaan vaan hoidan asiat omankädenoikeuden kautta. Onneksi olen hyvin lainkuulijainen ihminen, mutta jos tällainen tilanne tulisi että kaikki olisi laillista niin kyllä kävisin vääryydet oikaisemassa. Ja tämä minulle sallittakoon.