Aidosti kiinnostavia lifestyleblogeja?
Hei! Oon pitemmän aikaan etsinyt laadukkaita ja kiinnostavia lifestyleblogeja joissa pääosaa näyttelisi vähintään parikymppinen aikuinen nainen/mies. Haluaisin löytää sellaisia blogeja joissa vaikka blogin kirjoittajalla olisi erityisen hyvä tapa kirjoittaa tekstiä vaikka perusarjesta tai sitten hänellä olisi vaikka joku erityispiirre/asia elämässä kuten sairaus, vamma tai jotain muuta vastaavaa joka tekee hänestä "kiinnostavamman" eikä tusinarusinan, joka postailee kuvia teekupeista ja valkoisista kuvista. Voi olla pieniä tai isoja blogeja mutta mieluiten sellaisia missä on järkeä. :) Kiitos, auttaa kovasti jos joku viitsisi kertoa vaikka oman lempparinsa joka on tuon tyylinen mitä mä "pyytelin".
PS. Haluan kuitenkin korostaa sitä laadukkuutta. Blogin hyvä ulkonäkö ja samankokoiset kuvat on tärkeät mun silmälle koska en voi kestää jos kuvat on otettu vaikka puhelimella. Sen takia kyseisten blogien löytäminen on vaikeaa.... ne jotkat panostavat, yleensä ovat niitä tusinarusinoita ja ne jotka kirjoittavat vasemman jalan varpailla elämästään, omistaa siinä jotain kiinnostavaakin.
Kommentit (25)
Miks tää Chicago pitää ottaa jokaiseen blogikeskusteluun mukaan? Antakaa jo olla!
Indiedaysin Ella Elers, mukavaa hyvänmielen luettavaa ja pohdiskelua hyvistä aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chicago-Iida on hyvä kirjoittaja kyllä, mutta ne kuvat ovat aika kamalia. Itsekin haluaisin tykätä siitä blogista loistavan kirjoitustyylin vuoksi (eritoten world-kategorian matkapostaukset on helmiä!) mutta kuvien vuoksi en voi tykätä ja valitettavan harvoin sitten myös luen.
Mitä hyvää tekstiä tuossa blogissa muka oli? Koko sisällöltään yksinkertaisesti kamala.kyseinen bloggaaja mainostaa itseään joka ketjussa palstalla. Vaan on ruma ja jälkeenjäänyt, jonka vuoksi blogilla vain 15 lukijaa. Säälittävää.
Hei! Valmistelen tutkimusta/artikkelia tästä Chicago-Iidana tunnetusta henkilöstä. Onko palstalaisilla tietoa miten hän on "jälkeenjäänyt"? Tai muuta tietoa?
Toihan on sairaan surkea blogi. Nauroin myötähäpeästä kun luin, ei ole tuo tonnikeiju mitään blogistiainesta.