Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään meni kyllä hermot isännöitsijään, prkl

Vierailija

EN voi sanoa että lopullisesti, koska jotenkin usko että tarina jatkuu vielä.
Tein kyllä nyt valituksen isännäitsijästä kuitenkin.
Nyt kirjoitan tooodella lyhyesti koska kello on kohta 23.
18.8 siis sattui yläkerran naapurin aiheuttama vesivahinko. Isännöitsijä itse ei päässyt tulemaan, lähetti seuraavana päivänä jonkun toisen katsomaan tilannetta.
Tällä hetkellä tilanne on se että katto on muuten kuiva (ei kyllä kuivatettu aan saanut ihan itsekseen kuivua) mutta kun kuitenkin avattiin, ni huomattu että joku putki jossain kohtaa vuotanut koska villa katossa on ollut märkää, on tummaa paikoittain. Nyt keittiön katto on siis auki, näkyy putkia ja tätä ällöttävää villaa, kuuluu inhottavasti aina kun naapurit vetää pönttöä esim.... Ollut näin viime perjantaista saakka.
Tänään isännöitsijä itse kävi, osoitteli kattos taskulampulla, sanoi että putkissa ei vikaa koska silloinhn vuotaisi koko ajan, että tummunut villa johtuu siitä että yläkerran naapurin vesan lattiakaivo on vuotanut (NAM!) mutta se on nyt hoidettu kuntoon. Joku tulee vaihtamaan sitä villaa ja putkiin ei kosketa, mutta selvittää nyt kuka tekee mitäkin ja milloin.
Siis kohta 2kk mennyt, eikä ketään ole oikein kiinnostanut hoitaa asiaa kuntoon, ja jokaisella vähän eri käsitys ongelmasta ja miten kuuluisi korjata. Ennen on siis käynyt pari muuta tyyppiä arpomassa tilannetta.
Ällöttää, ärsyttää ja vituttaa eikä vakuuta yhtään.
Tällaista se sit on kaupungin vuokra-asunnossa, prkl.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saatko vuokranalennusta?

Ei ole ollut mistään selliasesta puhe, nyt kyllä ilmoitin sille jolle valitin isännöitijästä ettei kyllä kiinnosta täyttä vuokraa maksaa kun ketään ei kiinnosta kämpän kunnossapito.

Vierailija

Vastuu korjauksesta kuuluu vuokranantajalle eli asuntosi omistajalle. Jos vuokranantaja sanoo isännöitsijälle, ettei ole kiirettä korjata kuukausiin, silloin ei sinun sanasi vaikuta . Voit vaikuttaa asunnon omistajaan vaatimalla pikaista korjausta ja vuokran alennusta siltä osin, miten vaurio on haitannut elämääsi.

Vierailija

Noniin. Sain vastauksein, "Kiitos viestistäsi, selvitän asiaa ja pyydän isännöitsijää tiedottamaan paremmin korjaustöistä".
Kysyin sitten keneen pitää olla yhteydessä jos haluaa vuokranalennusta, ja no.... isännöitsijään.
Laitoin sille sit tänään sähköpostin, jossa otsikkona Vuokranalennus ja viestissä selitys että asumismukavuus on kyllä ollut häiriintynyt viime kahden kuukauden aikana kun täällä ravaa ihmisiä eikä kukaan tiedä mitä pitäisi tehdä ja koko ajan ollaan valmiustilassa lyhyellä varoitusajalla lähtemään.
Tuli vastaus että korjaaja tulee huomenna.
Vastasin että tätä juuri tarkoitan, ei tiedetä mihin aikaan olisi tulossa, ei tiedetä mitä hän tulee tekemään ja voidaanko olla kotona. Vastasi että pyytää korjaajaa tiedottamaan aikataulustaan.
Siihen kirjoitin vielä että "Entä vuokranalennus?" johon isännöitsijä sanoi että sitten minun pitää esittää vaate ja perustelu.
Siinä kohtaa en tiennyt kuka nyt on tyhmä....
Joten mokasin nyt varmaan ja laitoin viestiä että luulin tehneeni sen lähettämällä sähköpostin jonka otsikko on Vuokranalennus, jossa perustelen mitä haittaa tästä on meille ollut. Kirjoitin sitten pidemmän viestin vielä. Ehdotin että maksan marraskuussa vain puolen kuukauden vuokran, olisi -25%/kk kun ei olla voitu olla normaalisti kämpässämme.
Sen jälkeen mitään ei kuulunut.

Vierailija

Ei nyt jumalauta. Korjaaja kävi tänän, mutta on vain laittanut uudet kattolevyt  paikalle, ei vaihtanutkaan mitän villoja!
Ja yläkerrassa on nyt taas joku saniteettiuivauskorjaajatyyppi hääräämäsä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt jumalauta. Korjaaja kävi tänän, mutta on vain laittanut uudet kattolevyt  paikalle, ei vaihtanutkaan mitän villoja!

siis saneeraus ja kuivaus =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutto ei nyt ole ajankohtainen.

Kuulostaa kyllä olevan.

Minä muutan koska täällä ei hoideta asioita kunnolla= Kuulostaa kohtuuttomalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit sitten vieressä seuraamassa mitä teki?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit sitten vieressä seuraamassa mitä teki?!

En, olin lasten kanssa muualla koska olin varautunut siihen että kestää tänään, eikä voida kotona olla. Mies kuitenkin oli kotona. Ja ntäs jos olisinkin itse ollut vieressä, miten se olisi ollut väärin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat