Mies inhottaa minua

Vierailija

Hyi miten voikin oma mies inhottaa riidan aikana! Se tekee kaiken väärin ja on inhottava!!!! Miksi mä en saa parempaa miestä? Haukuin miehen taas, mutta ei yhtään tarpeeksi helpota oloa!!!! Tekis mieli tukea roskikseen koko äijä. Se ei yhtään auta mua mun pahan oloni kanssa, tekis mieli tappaa hänet. Vaikka en viitsi, kun joutuisin vankilaan. Olen ollut todella vaikeuksissa, kun olen mennytkin tuon mitättömyyden hyväksymään koskaan vierelleni. 

Kommentit (7)

riia

heei, relaa. selvästi on todella paha olo teillä molemmilla, mutta muista että et sinäkään täydellinen varmasti ole. Mutta haukkuuko miehesi sinua näin netissä? ja tosi hirveetä, jos levittelet täällä näitä uhkauksia. Joo, varmasti kaikilla menee hermo kumppaniinsa ihan täysin jossain vaihees ja monesti mut tää ei nyt ainakaa edistä sun elämää mitenkää. Lähde vaikka kävelee suhteesta, oo se vahvempi osapuoli, teet molemmille palveluksen.

Vierailija

Miksi ihmisellä onkin pitänyt olla niin vaikeaa, että on hyväksynyt vierelleen miehen, jota ei edes rakasta. Mies ei mielestäni myöskään rakasta minua, on vain niin hyvä ihminen, että se vaikuttaa rakkaudelta, vaikka tuskin on sitä. Voin suuttua koska en rakasta miestä. Jos rakastaisin, en syyttäisi miestä omasta pahasta olostani. Oma paha olo johtaa siis raivoon ja miehelle suuttumiseen ja hänen syyttämiseensä. 

Vierailija

Tuntuu että en mä nyt vaan relaa. En pysty. Tilanne, josta hermostuin oli hallintani ulottumissa ollut kodin ulkopuolella sattunut tilanne. Relata pitäis, mutta ei pysty. Ei se ole minun oikeuteni. Mun kuuluu ikään kuin välittää, vaikka se aiheuttais miten paljon huolta ja pahaa mieltä tahansa. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et ansaitse parempaa.

Niin se varmaan on, kauhea tilanne, mun kuuluis saada oikeasti ihan parasta. Ja rakkautta ja itsekin rakastaa. Mutta en vain ole ansainnut sitä, ihan hirveää, en jaksa elää enää tuntien, että mistään ei pääse yli eikä mikään suju eikä mikään ole hyvin eikä onnistu. Olin joskus aikoinaan paljon parempi ihminen, mutta en silloinkaan ollut ansainnut tämän parempaa, koska minua oli kiusattu ja loukattu ja haavoitetettu niin, että aloin tehdä samaa muille ja takaisin.

Ap

Vierailija

On pakko miettiä saisiko sitä elettyä yksin onnellisena. Eihän mulla yksinkään ole helppoa ollut (henkisesti) siinä tavallaan yksi syy olla miehen kanssa, mutta kun mä kilahdan pienestäkin välillä ja en saa kunnon tukea mieheltä. Olisinkin onnellinen yksin, niin ois helppoa! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat