Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen miehen pettävän

Vierailija

Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja meillä on lapsi. Viime lauantaina mies lähti aika yllättäen ulos poikien kanssa. Jostain syystä epäilin tätä ja pyysin näyttämään viestit, ei näyttänyt ja perusteli asiaa sillä, että minä ahdistelen häntä. On ollut aina omaa yksityisyyttään kunnioittava kyllä. Myöhemmin kävi ilmi, että oli unohtanut sormuksensa kotiin, koska ei ollut aikaa etsiä sitä. No, tähänkin löytyi sillä tavalla looginen selitys, että olin itse asettanut sormuksen päälle tavaroita ja se oli piilossa. Tänään miehen piti tulla kuudelta kotiin, mutta yhtäkkiä ei vastannut noin tuntiin puhelimeen ja lähetti sitten viestin, että mokannut töissä ja joutuu korjaamaan virhettä pomon kanssa, ja että on stressaantunut ja aikoo mennä kaljalle. Ei ole sen jälkeen vastannut puhelimeen, muutaman syyllistävän viestin lähettänyt, kuinka odottaa saavansa minulta tukea työasioissa eikä jatkuvaa epäilyä. Tällainen katoaminen ei varsinaisesti ole hänen tapaistaan, joskaan ei täysin poikkeavaa että voisi yllättäen lähteä kaverin kanssa muutamalle. Olenko hullu vai mitä sanotte?

Kommentit (5)

Vierailija

Unohtuipa vielä sanoa, että sen tiedän, että lauantaina näki oikeasti kavereita kun lähti ulos. En kylläkään näkikö koko iltaa, mutta ainakin alkuillasta. Ap

Vierailija

No minä epäilen miehen pettävän, mutta toisaalta tietenkin pelkään olevani vain vainoharhainen hullu. Jokin vaisto sen minulle kertoo. Onko kellään ideaa, miten voisin saada tietää pettääkö hän? Nyt en siis tiedä missä on. Ap

Vierailija

Ainakin tuolla konstilla/epäilyillä saat hänet pettämään ellei ole jo sitä tehnyt. Suosittelisin mieluummin avointa keskustelua miltä sinusta tuntuu ja minkälaista tukea mies kokee tarvitsevansa jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat