Ystävällä suhde isääni

Sjkskskskskskdksjs

Ystäväni on jo kuukausia vältellyt seuraani (asuu naapurikaupungissa) ja aina kysyessäni koska nähdään kiertelee ja kaartelee ettei osaa sanoa ja nyt on paljon kaikkea muuta. Aiemmin näimme kerran muutamassa viikossa. Sain jonkinaikaa sitten tietää että hänellä ja minun isälläni oli keväällä noin kuukauden mittainen (seksi)suhde joka alkoi baari-illan päätteeksi. Olin itseasiassa samassa baarissa ja esittelin tuolloin heidät toisilleen kun satuimme näkemään isäni baarissa. En kuitenkaan tiennyt tuolloin että he päätyivät samaan sänkyyn ja vieläpä useita kertojakin tuon jälkeen.
Aloin isäni puheista asiaa epäilemään kun kovasti kyseli ystävästäni. Hän ei siis asiasta minulle ole tähän päivään mennessä kertonut vaan se oli oma epäilykseni jonka esitin ystävälleni ja joka kieltelyn jälkeen lopulta myönsi. Olin häkeltynyt mutta nauroimme lopulta yhdessä olemmat osin hämmentyneinä. Tapasimme vielä pari kertaa normaalisti tuon jälkeen mutta sitten alkoi välttely. Emme enää puhuneet isästäni myöhemmin enkä itse yrittänyt edes udella mitään. Silti epäilenn että isäni olisi syy miksi ystäväni ei halua enää tavata minua. Ehkä häntä hävettää tai kaduttaa ja minä muistutan häntä sitten aina tästä isäni kanssa koetusta seikkailusta. Olen jopa ystävältä suoraan kysynyt onko kyse siitä ja silloin voi mennä pitkiä aikoja että hän vastaa että no ei tietenkään ja kuitenkin vaikuttaa että siittä juuri olisi kyse.

Ystäväni on 30v ja isäni 50v (isäni on siis eronnut äidistäni 10v sitten).

Kommentit (4)

Vierailija

Ärsyttävä valehteleva ystävä sulla.

Onhan tuossa pala purtavaksi ja nieltäväksi, mutta tosiaan itseä ärsyttäisi varmasti enemmän tuollainen kiertely, salailua ja ensin päin naamaa valehtelu. Ystäväsi ei ole sinut tilanteen kanssa, itsetunto nollissa. Hänen pitäisi nyt tunnustaa itselleen tosiasiat ja seistä tekojensa takana.

Vierailija

Mitä ihmettä sulle kuuluu onko kaverillasi seksisuhde isääsi vai ei? Ihme kuulustelua ja inttämistä. Ei ihme että kaveri pitää etäisyyttä. 

Vierailija

Ymmärrän sen, että ystäväsi välttelee sinua. Tuossa seksisuhteessa ei sinänsä ole mitään pahaa, koska molemmat osapuolet ovat ilmeisesti vapaita, mutta ystävääsi varmaan nolostuttaa muuten. Jos itseni laittaisin ystäväsi asemaan, niin voisi olla hieman vaikea tavata sinua. Mutta sinä voit helpottaa ystäväsi suhtautumista asiaan. Eli et osoita, että suhteessa olisi ollut mitään kummempaa. Eiköhän se siitä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat