Game of Thrones epäloogisuudet

Vierailija

Katon nyt HBO Nordicilta sarjaa toista kertaa ja muutamia juttuja oon alkanu tässä miettimään, joten keskustelua aiheesta ois kiva saada :) Eli kaikki fanit siellä, valaiskaa mua seuraavista

1) Pettikö Shae Tyrionin vasta kun Tyrion hänen turvallisuutensa vuoksi katkaisi heidän välinsä vai oliko mimmi kaiken aikaa Tywinin liittolainen? Kun näin tuottarit ekan kerran, ajattelin jälkimmäistä, mutta kolmannen tuottarin kuninkaalliset häät jaksossa Cercei osoittaa Shaeta Tywinille, kertoo hänen olevan Tyrionin huora ja Tywin sanoo jotain että "lähetä hänet luokseni ennen häitä". Joten kummin asia siis meni? :D
2) Miksei Tywin kostanut Boltonille kultapoikansa käden katkaisua? Tai miksi Jamie itse antoi asian vain olla?? Luulis ettei suuret Lannisterit sietäis tollasta.
3) Miten Edmure Tully edes oli vielä sinkku? Luulis että house Tullyn Lordina ja perijänä olis hankkinu jo itselleen vaimon ja lapsia.. Sarjassa hahmo on kuitenkin selvästi +35v, ja kyllä sen kirjassakin on oltava ollut joku 30v... avioliittoja solmittiin tuohon aikaan kuitenkin jo aika nuorina.

Kirjoista oon siis lukenut vasta sen ensimmäisen osan, voihan olla että nääkin jutut niistä selviäis...

Kommentit (10)

Vierailija

En tienny onks tää nyt sulle uus juttu, mut GoT ei persutu mihinkään meidän aikaamme. Fiktiivinen maailma ja aika. Lueppa kirjat uudestaan ja kato tuottarit uudestaan, niin ehkä sit noi sun havaitsemat "epäloogisuudet" katoaa.

Vierailija

1. En tiedä, asiaa ei varmisteta sarjassa. 

2. Varmaan koska armeija oli vähissä aiemman sodan jäljiltä ja rahat loppu joten asioita piti hoitaa vähän diplomaattisemmin. 

3. Hyvä kysymys. 

Vierailija

Lue kirjat. Ne on paljon parempia, ja kertoo paljon enemmän.

TV-sarjaa tehdessä on vedetty aika hiton monta mutkaa suoraksi, ja juonta on muunneltu ja yksinkertaistetty aika tavalla.

Vierailija

Stannis murskaa villit muurin edustalla hirveällä määrällä ratsuväkeä.

Talvivaarassa hänellä näyttäisi olevan vain murto osa tuosta joukosta ja nekin jalan, kun ramsay hakkaa ne silpuksi.

Mihin ne loput jätkät jäi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Talvivaarassa hänellä näyttäisi olevan vain murto osa tuosta joukosta ja nekin jalan, kun ramsay hakkaa ne silpuksi.

Ihmettelen itsekin, mutta on se on kyllä helkkarin eeppinen kohtaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niitä miehiä taisi kuolla ensin kylmyyteen ja nälkään, ja iso osa hylkäsi Stannisin sen Shireen-jutun jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tienny onks tää nyt sulle uus juttu, mut GoT ei persutu mihinkään meidän aikaamme. Fiktiivinen maailma ja aika. Lueppa kirjat uudestaan ja kato tuottarit uudestaan, niin ehkä sit noi sun havaitsemat "epäloogisuudet" katoaa.

Huoh... siis joo tiiän että on satua, mutta kyllähän se on keskiajasta saanut paljon vaikutteita, ja se näkyy noiden sosiaalisissa kanssakäymisissä, tavoissa yms. Voisitko vastata noihin alutusviestin seikkoihin jos kerran oot kirjat lukenu ja ne on sulle itsestäänselvyyksiä ? :) Ap

Vierailija

Mua ihmetyttää se, että aina kun hyvikset matkustaa jonnekin - esim. Starkit ekassa seasonissa King's Landingiin, se vie aikaa jaksokaupalla. Sit esim. Littlefinger jätti Sansan Talvivaaraan ja oli suunnilleen seuraavassa kohtauksessa Cersein luona pääkaupungissa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat